Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48(012)6524347, , fax. +48(012)2621335
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
dr. J. Babińskiego 29
30-393 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48(012)6524347, , fax. +48(012)2621335
REGON: 00029855400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Kosztorys cenowy. 2) Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym, a także zgodnie z zapisami projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia (wyposażenie) pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolne od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczone do obrotu. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów. 5) Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania. 6) W przypadku, gdy cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia opisane zostały poprzez odwołanie się do jakichkolwiek norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zgodnie z art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, jednakże pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w załączniku do niniejszej SIWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. 8) Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Wykonawcy - zał. nr 1 do SIWZ; Formularz cenowy – zał. nr 1A do SIWZ; Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-04-05 - „Dostawa sprzętu IT – w ramach realizowanego przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępne Nowe Brzesko”.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa komputerów typu All-in-One
Dodano: 2024-01-10 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM Cz. I zestaw komputerowy, Cz. II rzutnik multimedialny, Cz. III urządzenia wielofunkcyjne, Cz. IV pakiety biurowe
Dodano: 2023-12-31