Zespół Szkół Budowlano-Geodezyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 15-029 Białystok, Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 326 306 , fax. 857 326 306
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlano-Geodezyjnych
Słonimska 47/1
15-029 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 326 306, fax. 857 326 306
REGON: 18480400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.budujemy.zsbg.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Wiemy więcej – budujemy więcej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: Część A – dostawa mebli biurowych i powiązanego wyposażenia, a w szczególności: krzesła i krzesła obrotowe; biurka i stoły; szafy i regały; tablice korkowe i suchościeralne; ławki; siedziska; antyramy; komplety mebli na wymiar; wieszaki; zestaw nagłośnienia. Część B – dostawa mebli warsztatowych i powiązanego wyposażenia, a w szczególności stoły i biurka ślusarskie, laboratoryjne, warsztatowe; szafki i regały warsztatowe; tablice warsztatowe; zawieszki do tablic warsztatowych; apteczki, krzesła warsztatowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry jakie muszą spełniać oferowane meble Zamawiający określił w załączniku nr 2A i 2 B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy [wg załącznika nr 2A/2B do SIWZ] (w zależności od tego na którą część Wykonawca składa ofertę); 2. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego Wykonawca będzie polegał, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (jeżeli dotyczy); 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę mebli w ramach projektu „Rynek pracy otwarty na młodych techników”
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa mebli, wyposażenia kuchennego, artykułów plastycznych, pomocy dydaktycznych, środków czystości, urządzeń informatycznych i multimedialnych dla Szkoły Podstawowej w Filipowie
Dodano: 2019-09-16 - Dostawa mebli szkolnych oraz warsztatowych w ramach projektu Wiemy więcej – budujemy więcej
Dodano: 2019-03-06