Województwo Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
REGON: 53141242100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, tj. laptopów z oprogramowaniem biurowym niezbędnego do realizacji projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w gminach województwa opolskiego” LIFE19 GIE/PL/000398 — LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (A1, B5). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego, tj. laptopów z oprogramowaniem biurowym niezbędnego do realizacji projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w gminach województwa opolskiego” LIFE19 GIE/PL/000398 — LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (A1, B5). Przedmiotem zamówienia jest: Zakres postępowania obejmuje Dostawę sprzętu komputerowego, tj. laptopów z oprogramowaniem biurowym niezbędnego do realizacji projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w gminach województwa opolskiego” LIFE19 GIE/PL/000398 — LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (A1, B5), tj.: laptopów dla zespołu projektowego w ramach działania A.1 Sformatowanie zespołu projektowego oraz laptopów dla gminnych koordynatorów POP w ramach działania B.5 Poprawa jakości powietrza dzięki zwiększeniu zdolności administracji na poziomie gmin do realizacji zadań POP wraz z licencją na oprogramowanie biurowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30212100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). - Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm., osobiście lub za pośrednictwem posłańca. W druku oferty należy wskazać : • Okres gwarancji ………….. (pełne miesiące) W ramach oceny kryterium Zamawiający bierze pod uwagę okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące i nie może być dłuższy niż 60 miesięcy. Podanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące lub brak wskazania okresu gwarancji, a także podawanie przez Wykonawcę innych jednostek czasu niż „pełne miesiące” stanowi niezgodność oferty z wymaganiami i skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż dopuszczalny skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego maksymalnego okresu gwarancji zobowiązania w tym zakresie (60 miesięcy) i taką ilość miesięcy wpisze do umowy. • Termin dostawy ……. dni (kalendarzowe) Termin dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia podpisania umowy. Ocenie według kryteriów poddane zostaną jedynie oferty nieodrzucone. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu dostawy liczonego w dniach kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy lub wskazania terminu dłuższego niż 15 dni kalendarzowych, lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, tj. laptopów z oprogramowaniem biurowym niezbędnego do realizacji projektu pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w gminach województwa opolskiego” LIFE19 GIE/PL/000398 — LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (A1, B5).
Dodano: 2021-03-26 - Zakup, dostawa sprzętu komputerowego do nauczania na odległość dla szkół prowadzonych przez Miasto Opole oraz/lub usługi mobilny internet 4G/LTE
Dodano: 2020-05-06