Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
- Data zamieszczenia: 2014-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
ul. Spokojna 4 4
20-914 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
REGON: 00051429400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zampub.lublin.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego i skanującego, modułów, podzespołów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego i skanującego, modułów, podzespołów oraz akcesoriów komputerowych w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załączniki nr 1 - 4 do SIWZ. Część I - sprzęt drukujący i skanujący - specyfikacja techniczna - załącznik nr 1, Część II - zestawy komputerowe (jeden włącznie z drukarką A4) oraz urządzenie wielofunkcyjne A3 - specyfikacja techniczna - załącznik nr 2, Część III - moduły GBIC do switchy Netgear - specyfikacja techniczna - załącznik nr 3, Część IV - podzespoły i akcesoria komputerowe - specyfikacja techniczna - załącznik nr 4, Wymagania minimalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej określają możliwość dostarczenia sprzętu innego producenta (jeżeli określono), pod warunkiem dotrzymania równorzędności technicznej i/lub technologicznej. Zapis powyższy dotyczy także norm, o ile są przywoływane w specyfikacji technicznej. Jeżeli Wykonawca przywoła inne normy, o wymaganiach ostrzejszych niż wymienione wymagania, będą one zweryfikowane i zaakceptowane. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe bez wad. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń używanych lub regenerowanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset zł 00/100) na każdą z części zamówienia na którą będzie składał ofertę. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: 1. Pieniądzu. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275 ze. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto: nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym był ono przechowywane, pomniejszono o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zampub.lublin.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup 30 sztuk zestawów komputerowych
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa drukarki kodów kreskowych, czytnika kodów kreskowych oraz skanera na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarki kodów kreskowych, czytnika kodów kreskowych oraz skanera na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarki kodów kreskowych, czytnika kodów kreskowych oraz skanera na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
Dodano: 2015-09-09 - Zakup zestawów komputerowych
Dodano: 2015-07-01 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Kazimierza Zielińskiego w Modliborzycach
Dodano: 2015-06-30 - Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych, oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych, oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, podzielona na 3 części.
Dodano: 2015-05-14 - Dostawa zestawów komputerowych, notebooków oraz drukarek kodów kreskowych i skanerów na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Dodano: 2014-11-14 - Zakup zestawów komputerowych
Dodano: 2013-03-07