Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
- Data zamieszczenia: 2018-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
REGON: 130100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, skanerów oraz oprogramowania do digitalizacji i opracowania materiałów archiwalnych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego, skanerów oraz oprogramowania przeznaczonego do digitalizacji i opracowania materiałów archiwalnych w ramach projektu „Alma Mater Leopoliensis. Dzieje humanistyki lwowskiej 1661-1946” - dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Szczegółowy opis urządzeń i oprogramowania oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania dla sprzętu i oprogramowania - załącznik nr 7 do SIWZ b) Wzór umowy wraz z Protokołem odbioru ilościowego i Protokołem odbioru jakościowego– załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulację ceny – Załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; (ceny jednostkowe netto określone w kol. 4 - stanowią treść oferty i nie będą uzupełniane/zmieniane, ich brak w złożonej ofercie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2); 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 jeśli dotyczy) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w Sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SKANERÓW
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa, instalacja i uruchomienie trzech skanerów do mikrofilmów i mikrofisz wyposażonych w komputerowe stacje obsługi z funkcjonalnością czytnika czytelnianego oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu
Dodano: 2019-11-29 - Zakup wyposażenia Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
Dodano: 2019-10-21 - Zakup skanerów
Dodano: 2019-06-24 - Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki, skanery wraz z oprogramowaniem dla Powiatu Wrocławskiego oraz 4 gmin: Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocławskich, Mietkowa i Żórawiny w podziale na 6 zadań
Dodano: 2018-08-03 - Dostawa specjalistycznego skanera dziełowego na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-11-10