Gmina Żukowo ogłasza przetarg
- Adres: 83330 Żukowo, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
- Data zamieszczenia: 2017-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
ul. Gdańska 52
83330 Żukowo, woj. pomorskie
tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu „Dzieciaki Bystrzaki” realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych w celu realizacji zajęć dydaktycznych w ramach projektu „Dzieciaki Bystrzaki” realizowanego na terenie gminy Żukowo, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3. Edukacja. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: Część 1 – dostawa tablic interaktywnych – 18 szt., projektorów multimedialnych – 18 szt.; Część 2 – dostawa tabletów – 44 szt., komputerów przenośnych (laptopów) – 43 szt.; Część 3 – dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem pracowni terminalowej – 1 kpl., dostawa szafy do ładowania tabletów - 1 szt., dostawa urządzeń pomiarowych – 5 kpl. Wszystkie dostarczone urządzenia / oprogramowanie winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności. 2) Elastyczność w użytkowaniu. 3) Proste i intuicyjne użytkowanie. 4) Czytelna informacja. 5) Tolerancja na błędy. 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku. 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. 8) Percepcja równości. Urządzenia / oprogramowanie powinny być dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz zapewniać dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości Część 1 – 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100), Część 2 – 2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100), Część 3 – 3.300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100), 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie „Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy naukowych – Część ……” (podać odpowiedni numer części). 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 4. Zasady wnoszenia wadium zostały opisane w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Piaskowej w Czersku
Dodano: 2017-04-28 - Przebudowa drogi ppoż. nr 35 w leśnictwach Trzebielino i Wiatrołom
Dodano: 2017-04-28 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 7 i nr 8 w kompleksie wojskowym m. Łeba oraz nr 14 i nr 3 w kompleksach wojskowych m. Lębork
Dodano: 2017-04-21 - Wyposażenie szkół w gminie Tuchomie w pomoce logopedyczne
Dodano: 2017-04-21 - Cześć I - Jednorazowa dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Wsparcia Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego. Część II - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Katedry Ekologii Roślin Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Część III - Jednorazowa dostawa drukarek laserowych, drukarki atramentowej i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2017-04-20 - Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytowa.
Dodano: 2017-04-18 - Remont budynku usługowo – biurowego w Bytowie ul. Kardynała Josyfa Slipyja 1.
Dodano: 2017-04-10 - MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE LUZINO
Dodano: 2017-04-10 - Budowa układu drogowego łączącego drogę wojewódzką nr 221 z drogą krajową nr 20 w Kościerzynie” CZĘŚĆ I: budowa dróg wraz z infrastrukturą CZĘŚĆ II:oznakowanie pionowe i poziome wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2017-04-07 - ROBOTY REMONTOWE W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU 1/4089 MIEJSCE: GDYNIA UL. PUŁASKIEGO 7 CZĘŚĆ II: KONSERWACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 20/4039 MIEJSCE: GDYNIA UL. ORLĄT LWOWSKICH 1 CZĘŚĆ III: NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NUMER 60/4001 MIEJSCE: GDYNIA UL. RONDO BITWY POD OLIWĄ 1
Dodano: 2017-03-30