Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z robotyki dla Szkół prowadzonych przez Gminę Wólka w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji”

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 431020150

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z robotyki dla Szkół prowadzonych przez Gminę Wólka w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z robotyki dla niżej podanych szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Wólka: a) Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym, z siedzibą w Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin b) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuszczowie, z siedzibą w Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin c) Oddział Gimnazjalny w Pliszczynie przy Szkole Podstawowej im. Róży Kołaczkowskiej w Pliszczynie, z siedzibą w Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin Zamówienie zaplanowano do realizacji w ramach projektu „Akademia kluczowych kompetencji” współfinansowanego z środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa Nr. 12 „Edukacja, kwalifikacje, i kompetencje, Działanie Nr. 12.2. „Kształcenie Ogólne” zwanego dalej projektem. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części; Część I. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Część II. Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z robotyki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycenę ofertową przygotowaną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową sprzęt komputerowy 4. Wycenę ofertową przygotowaną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją asortymentowo-cenową dostawa pomocy dydaktycznych 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). \ 6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach