Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 718 07 10
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
    ul. Barbary 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 718 07 10
    REGON: 367882926
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.metropoliagzm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek metropolitalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3) opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii o parametrach i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Sprzęt komputerowy: 1. Komputer stacjonarny (35 szt.) 2. Komputer przenośny (20 szt.) 3. Stacja dokująca (4 szt.) 4. Monitory (4 szt.) 5. Dysk HDD przenośny (2 szt.) 6. Zewnętrzny napęd DVD (2 szt.) 7. Klawiatura komputerowa (10 szt.) 8. Mysz komputerowa (10 szt.) 9. Urządzenia sieciowe typu switch (3 szt.) 10. Skaner (2 szt.) 11. Punkty dostępu (Access Point) WiFi - (4 szt.) Oprogramowanie/licencje: Licencja Windows Server 2016 CAL – 40 szt. – na użytkownika Uwagi: 1. Zamawiający jest jednostką samorządu terytorialnego, w związku z czym oferowane licencje mogą być typu government. 2. Wszędzie, gdzie jest mowa o długości okresu gwarancyjnego, przyjmuje się, że okres ten jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy. Gdy mowa jest o dostępności części zamiennych, Zamawiający ma na myśli dostępność u producenta lub jego partnera serwisowego części nowych, oryginalnych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania sprzętu równoważnego. Przez sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o tych samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych opisanych przez Zamawiającego w pkt 3.1 do 3.11 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji tzn. w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy ilość zamawianego sprzętu może zostać zwiększona do 20% wartości udzielonego zamówienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 , max. 60 miesięcy licząc od daty dostawy. Jednocześnie Zamawiający wymaga dożywotniej gwarancji na sprzęt określony w pkt 3.9 oraz 3.10 OPZ” Warunki i zakres gwarancji opisano w załączniku nr 6 do SIWZ "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" i wzorze umowy: załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 (dwa tysiące złotych) 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 27 1020 2313 0000 3902 0576 9494 z adnotacją „Wadium – dostawa sprzętu komputerowego” 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) w kancelarii Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii - pokój 224, piętro drugie. 6) godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje warunków w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach