Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla projektu: Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3528300 , fax. 068 3528303
  • Data zamieszczenia: 2013-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
    ul. Armii Krajowej 51 51
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3528300, fax. 068 3528303
    REGON: 97075188000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla projektu: Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego oraz oprogramowania dla Projektu Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załączniki nr 1 do SIWZ, 3. Wszystkie oferowane urządzenia elektryczne muszą spełnić wymogi niezbędne do oznaczenia produktu znakiem CE. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie deklarację zgodności (tj. dokument - deklarację zgodności - dopuszcza się w języku angielskim), że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm.). 4. W przypadku oferowania sprzętu komputerowego, audiowizualnego równoważnego do sprzętu wyspecyfikowanego przez zamawiającego, sprzęt równoważny musi charakteryzować się nie gorszymi parametrami technicznymi niż sprzęt wyspecyfikowany przez Zamawiającego. 5. Oferowany sprzęt z systemem operacyjnym Microsoft (tabela 1 i 3) musi znajdować się na liście HCL firmy Microsoft. Do oferty należy dołączyć wydruk ze strony internetowej potwierdzający zgodność z oferowanym systemem operacyjnym MS Windows 7 oraz MS Windows 8. 6. O ile nie zaznaczono inaczej, wszelkie zapisy opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako parametry minimalne, a oferta Wykonawcy musi zawierać konfigurację oferowanego sprzętu i oprogramowania spełniające co najmniej wszystkie parametry wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych wszystkie oferowane urządzenia biurowe: komputery, monitory oraz urządzenia do przetwarzania obrazu (urządzenia wielofunkcyjne, drukarki i skanery) muszą spełniać wymagania w zakresie efektywności energetycznej co najmniej równoważne ze wspólnymi specyfikacjami technicznymi Energy Star. 8. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej w innych projektach, posiadające gwarancje producenta. 9. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Ciepło z biomasy rodzimej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007 - 2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R 10. Miejsce dostawy: budynek PWSZ w Sulechowie przy ul. Armii Krajowej 48 skrzydło D pok nr 315. Wykonawca zobowiązany jest rozładować przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach