Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego multimedialnego i oprogramowania, mebli, sprzętu AGD, wyposażenia kuchni, pomocy dydaktycznych, urządzenia do terapii BIOFEETBACK oraz licencji do korzystania z obrazkowego testów zawodów w ramach projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Gmina Borów ogłasza przetarg

  • Adres: 57160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 933 022 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2019-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 933 022, fax. 713 933 035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwborow.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego multimedialnego i oprogramowania, mebli, sprzętu AGD, wyposażenia kuchni, pomocy dydaktycznych, urządzenia do terapii BIOFEETBACK oraz licencji do korzystania z obrazkowego testów zawodów w ramach projektu pn. „Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego multimedialnego i oprogramowania, mebli, sprzętu RTV, AGD, wyposażenia kuchni, pomocy dydaktycznych, urządzenia do terapii BIOFEETBACK oraz licencji do korzystania z obrazkowego testów zawodów. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 7 części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 części: CZĘŚĆ 1 – Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 2 – Dostawa mebli w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 3 – Dostawa sprzętu AGD w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 4 – Dostawa dodatkowego wyposażenia kuchni szkoły w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 5 – Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 6 – Dostawa urządzenia do terapii BIOFEEDBACK w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów CZĘŚĆ 7 – Zakup dostępu/licencji do korzystania z obrazkowego testu zawodów w ramach projektu pn. Dziś przygotowuję się do jutra - wsparcie uczniów i uczennic w Gminie Borów Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Na wykonanie każdej części zostanie zawarta odrębna umowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ (do odpowiedniej części zamówienia od 1 do 7) oraz wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ nr 2 (do odpowiedniej części zamówienia od 1 do 7). b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów –załącznik nr 7 do SIWZ-jeśli dotyczy; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-jeśli dotyczy; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy; e) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 6 do SIWZ-jeśli dotyczy. f)świadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach