Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 22200 Włodawa, ul. Zbigniewa Sierpińskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 572 11 38 , fax. 0-82 572 24 51
- Data zamieszczenia: 2018-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4
22200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 0-82 572 11 38, fax. 0-82 572 24 51
REGON: 11010655500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3wlodawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo – plastycznych, pomocy do : matematyki, angielskiego biologii, psychologa oraz sprzętu elektronicznego w tym komputerowego wraz z montażem i uruchomieniem, w ramach projektu "Warto Wiedzieć Więcej". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki szczegółowo opisane w pkt. 4 jako części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części: 4. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na wybraną przez siebie liczbę części zamówienia, nie mniej niż na jedną całą cześć. Wykaz części zamówienia: Załącznik nr 1- Artykuły papiernicze- plastyczne Załącznik nr 2- Matematyka Załącznik nr 3- Angielski Załącznik nr 4- Biologia- przyroda Załącznik nr 5- Psycholog Załącznik nr 6- Informatyka- sprzęt elektroniczny 3. Każdy z dostarczonych artykułów musi posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 4. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych sprzętów i pomocy dydaktycznych. Przez sformułowanie dostawa rozumie się, że jest to dostarczenie sprzętu i pomocy dydaktycznych wraz z wniesieniem do wskazanej sali lekcyjnej uruchomieniem i wstępnym przeszkoleniem pracowników obsługujących. Uruchomienie i przeszkolenie pracowników dotyczy komputerów, drukarek, tablic interaktywnych. Nie dotyczy pomocy przedmiotowych w tym książek. 5. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji a urządzenia techniczne muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. 6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, oraz zamontować je zgodnie z zaleceniami ujętymi w załącznikach. b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania usterek. Zadania wchodzące w zakres czynności gwarancyjnych, Wykonawca zrealizuje na własny koszt, w tym w szczególności dojazd, odbiór i zwrot naprawianego sprzętu. c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych w formie papierowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ni edotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-02-09 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo-biurowych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej.
Dodano: 2023-10-31 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni
Dodano: 2023-05-19 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-04 - „DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU.”
Dodano: 2023-02-16 - Materiały i urządzenia biurowe
Dodano: 2022-12-09 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-10-20 - Zakup i dostawa materiałów biurowych w ramach realizowanych przez Województwo Lubelskie projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2022-08-22 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I KOMPUTEROWYCH DLA SP ZOZ MSWIA W LUBLINIE
Dodano: 2021-02-23