Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. Nowy Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 48857152388 , fax. 857152388
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy
ul. Nowy Rynek 15
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 48857152388, fax. 857152388
REGON: 50367606000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www: bibliotekalapy.pl; bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy" 2. Zamówienie zostało podzielone na części: a) Część 1 - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem b) Część 2 - Dostawa telewizorów, konsol do gier oraz mikrofonów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) załącznik nr 1 do SIWZ dla części 1 b) załącznik 1.1 do SIWZ dla części 2 4. Wszystkie urządzenia wskazane w „Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia" i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2019 lub 2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny zostać złożone: 1) opis oferowanego przedmiotu zamówienia (według wzoru stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ - dla części 1 oraz 3.2 dla części 2). a) Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił każde z wykropkowanych pół, w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 dotyczące oferowanego sprzętu. W przypadku braku informacji jaki towar został zaoferowany w przedmiotowym postępowaniu, lub gdy Zamawiający będzie miał trudności z identyfikacją zaoferowanego produktu, odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. Dokumenty składane wraz z ofertą nie podlegają uzupełnieniu. 2) OŚWIADCZENIA (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 i 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców (zgodnie z Rozdziałem X pkt 4 SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdziałem IX pkt 7 SIWZ). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (formularz - wzór - stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20-0206/18 Inwestycja w przyszłość
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2021-01-28 - Sprzęt gospodarczy
Dodano: 2021-01-20 - Dostawa sprzętu gospodarczego oraz sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu RPO.03.03.01-20-0206/18 Inwestycja w przyszłość
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Dubinach w ramach projektu Dobra Edukacja
Dodano: 2020-12-21