Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2018-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.pl www.bip.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i niszczarek dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i niszczarek do Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Adres dostawy: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie, ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin. 1. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz sprzętu zawarty jest w kalkulacji cenowej – załączniku nr 6 po wypełnieniu którego, Wykonawca skalkuluje łączną wartość zamówienia. 3. Podana w Formularzu ofertowym wartość zamówienia brutto posłuży do wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone sprzęty były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe. 5. Wszystkie sprzęty, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 6. Przedmiot zamówienia musi być objęty min. 24 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-11-28 - Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Dodano: 2023-09-19 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą ich eksploatacji (numer postępowania UD-IX-ZP-42-2023)
Dodano: 2023-09-12 - dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych i systemu wydruku podążającego.
Dodano: 2023-08-11 - Najem 5 nowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem i wsparciem technicznym dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Dodano: 2022-10-04 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania wydruku i druku podążającego wraz z kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym
Dodano: 2020-11-04 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i systemu wydruku podążającego dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w latach 2021 – 2023 r.
Dodano: 2020-10-30 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą ich eksploatacji (znak sprawy ZP-14/20)
Dodano: 2020-08-17 - Dzierżawa urządzeń drukujących dla UCK WUM
Dodano: 2020-08-03 - Dzierżawa urządzeń drukujących dla UCK WUM
Dodano: 2020-07-09