Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu „Lepszy start w zawodowe jutro”

Zespół Szkół nr 1 im. prof. R. A. Cebertowicza w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95015 Głowno, ul. Kopernika
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 190 788 , fax. 427 190 788
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 1 im. prof. R. A. Cebertowicza w Głownie
    ul. Kopernika
    95015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 190 788, fax. 427 190 788
    REGON: 17969000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu „Lepszy start w zawodowe jutro”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Nr 1 im. prof. R. A. Cebertowicza w Głownie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I - Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem. I. Komputery do pracowni języka angielskiego: a) komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym komercyjnym w licencji akademickiej (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji na każde stanowisko) wraz z oprogramowaniem antywirusowym – program antywirusowy komercyjny bez firewalla na każde stanowisko – 13 sztuk. II. Komputery do pracowni języka rosyjskiego/niemieckiego: a) komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym komercyjnym w licencji akademickiej (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji na każde stanowisko) wraz z oprogramowaniem antywirusowym – program antywirusowy komercyjny bez firewalla na każde stanowisko – 11 sztuk. III. Komputery do pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodu: technik informatyk a) komputer przenośny z systemem operacyjnym – 1 sztuka. IV. Szafa samoładująca do laptopów - 2 sztuki. Do dostawy komputerów przenośnych stosuje się odwrotne obciążenie podatkiem VAT zwane dalej "odwrócony VAT", zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.), co oznacza, że VAT zostanie naliczony i odprowadzony przez Zamawiającego. Część II – Dostawa urządzeń drukujących, niszczarek oraz sprzętu multimedialnego. a) Niszczarka na dokumenty – 3 sztuki. b) Drukarka laserowa kolorowa A4 – 1 sztuka. c) Drukarka laserowa z duplexem – 2 sztuki. d) Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A3 – 1 sztuka e) Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 2 sztuki. f) Tablet graficzny – 1 sztuka. g) Aparat fotograficzny – 1 sztuka. h) Wizualizer - urządzenie służące do prezentacji – 2 sztuki i) Kalkulatory naukowe – 13 sztuk j) Projektor multimedialny – 1 sztuka k) Monitor multimedialny – 4 sztuki l) Podstawa mobilna do monitora multimedialnego – 1 sztuka m) Program antywirusowy – 1 sztuka n) Dysk zewnętrzny z zasilaniem – 11 sztuk. o) Pamięć pendrive 64 GB – 11 sztuk p) zewnętrzny napęd DVD – 11 sztuk. q) Router – 3 sztuki r) Radioodtwarzacz CD - 2 sztuki. Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt komputerowy jest przeznaczony dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od Wykonawcy realizacji dostaw sprzętu komputerowego zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004r. z późniejszymi zmianami). Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Cały dostarczony sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) stanowi Załącznik nr 8 oraz 8a . Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, projekt pn. „Lepszy start w zawodowe jutro”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 5. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 6 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach