Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „SZKOŁA DA SIĘ LUBIĆ”

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „SZKOŁA DA SIĘ LUBIĆ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji u przez Beneficjenta - Gminę Płośnica projektu pn. „Szkoła da się lubić” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na l. 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego : OŚ PRIORYTETOWA: KADRY DLA GOSPODARKI DZIAŁANIE 2.2: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. PODDZIAŁANIE 2.2.1: Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów. W zakres zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania: 1) do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Płośnica tj. Szkoły Podstawowej w Płośnicy, Szkoły Podstawowej w Niechłoninie, Szkoły Podstawowej w Wielkim Łęcku oraz Gimnazjum w Gródkach; 2) do „Biura Projektu” prowadzonego przez Zamawiającego w siedzibie: Urzędzie Gminy w Płośnicy. Całość zamówienia obejmuje dostawę następującego rodzaju urządzeń i oprogramowania: 1. Sprzęt komputerowy w zakresie: 1) przenośne zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym w ilości 23 sztuk 2) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne łączące w sobie funkcje: drukarki laserowej, kopiarki, skanera opcjonalnie faksu, w ilości 2 szt.; 3) niszczarka papieru w ilości 1 szt.; 4) router wraz z wykonaniem sieci komputerowej w ilości 1 szt.; 5) nośnik pamięci zewnętrzny w ilości 3 szt. 2. Pakiety oprogramowania w zakresie: 2) pakiety oprogramowania biurowego w ilości 23 szt.; 3) programy komputerowe logopedyczne w ilości 3 szt.; 4) oprogramowanie multimedialne w ilości 3 szt.; 3. Sprzęt multimedialny w zakresie: 1) tablice interaktywne z uchwytem w ilości 4 szt. ; 2) monitory dotykowe interaktywne w ilości 2 szt.; 3) aparat cyfrowy w ilości 1 szt.; 4) wizualizer przenośny w ilości 2 szt.; 5) projektor z uchwytem sufitowym w ilości 4 szt. 6) ekran projekcyjny ścienny w ilości 1 szt. 4. Mebli komputerowych w zakresie: 1) stoliki w ilości 16 szt. 2) krzesła w ilości 16 szt.; 3.5. KOD CPV 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32322000-6 urządzenia multimedialne 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego 30231320-6 monitory dotykowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38652100-1 projektory multimedialne 38652200-2 (powiększalniki) 38653400-1 ekrany projekcyjne 30216110-0 – skanery komputerowe 30121100-4 – fotokopiarka 30232110-8 – drukarki laserowe 39134000-0 – meble komputerowe 30191400-8 – niszczarki OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI Zamówienie dotyczy dostawy oraz uruchomienia zakupionego sprzętu. Zamawiający w ramach dostawy wymaga przeszkolenia osób: pedagogów i urzędników wskazanych przez Zamawiającego mających obsługiwać zakupiony sprzęt. 3.7. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia dotyczy wyłącznie sprzętu fabrycznie nowego, opakowanego w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem. Oprogramowanie dostarczane w ramach zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu oraz pochodzące z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego Zamawiający wymaga systemu preinstalowanego na dostarczonym sprzęcie. Aktywacji dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w trakcie procedury odbiorowej. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności ze wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie płyty/dyskietki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych przez które rozumie się produkty o parametrach nie gorszych od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty dołączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy to również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Brak wykazania równoważności oferty w tym zakresie skutkował będzie odrzuceniem oferty. 3.10..Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36b ustawy PZP) wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu: 1. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA PN. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ ORAZ BIURA PROJEKTU Opis części 1 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) przenośnych zestawów komputerowych w ilości 8 szt. wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, b) pakietów oprogramowania biurowego w ilości 8 szt; c) głośników komputerowych w ilości 3 zestawów. d) programów logopedycznych w ilości 3 szt. e) urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. f) pamięci zewnętrznej w ilości 3 szt. g) niszczarki w ilości 1 szt. Kod CPV 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30216110-0 – skanery komputerowe 30121100-4 – fotokopiarka 30232110-8 – drukarki laserowe 30191400-8 – niszczarki Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.1. SIWZ – CZĘŚĆ 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , b) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA PN. DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I OPROGRAMOWANIA DO SZKÓŁ Opis części 2 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) tablic interaktywnych w ilości 4 szt b) oprogramowania do tablic interaktywnych w ilości 3 szt.; d) monitora dotykowego 55 cali w ilości 1 szt e) monitora dotykowego 65 cali w ilości 1 szt f) projektorów multimedialnych wraz z uchwytem sufitowym w ilości 4 szt. g) aparatu cyfrowego w ilości 1 szt. h) wizualizerów w ilości 2 szt. i) ekranu projekcyjnego w ilości 1 szt. Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.2. SIWZ – CZĘŚĆ 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , 32322000-6 urządzenia multimedialne 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego 30231320-6 monitory dotykowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38.65.21.00-1 projektory multimedialne 38652200-2 (powiększalniki) 38653400-1 ekrany projekcyjne c) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA PN. WYPOSAŻENIE PRACOWNI TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ W PŁOŚNICY Opis części 3 zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) przenośnych zestawów komputerowych w ilości 15 szt b) pakietów oprogramowania biurowego w ilości 15 szt.; d) sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. e) mebli do pracowni: stolików komputerowych jednostanowiskowych w ilości 16 szt. krzeseł w ilości 16 szt. f) szafy metalowej do przechowywania laptopów z możliwością ładowania baterii w ilości 1 szt. g) rutera wraz z wykonaniem sieci komputerowej. 30000000-9 maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały z wyłączeniem mebli i pakietów oprogramowania 30213100-6 (komputery przenośne) 30216110-0 – skanery komputerowe 30121100-4 – fotokopiarka 30232110-8 – drukarki laserowe 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39134000-0 – meble komputerowe Przedmiot zamówienia szczegółowo pod kątem wymagań technicznych jakie ma spełniać, opisany został w Załączniku nr 1.3. SIWZ – CZĘŚĆ 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA , 2) Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, albo na wszystkie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach: 1) Część 1 – w wysokości 802,00 zł; 2) Część 2 – w wysokości 1 480,00 zł; 3) Część 3 – w wysokości 1 025,00 zł Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego i mulimedialnego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu „SZKOŁA DA SIĘ LUBIĆ” – z zaznaczeniem części na które wnoszone jest wadium; a) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.10.2017 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, b) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na nieoprocentowanym na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ: a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 10.10.2017 r. do godz. 1000 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta: Gmina Płośnica, 13-206 Płośnica ul. Dworcowa 52 c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 9.6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 9.7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do listy kapitałowej b) pełnomocnictwo w przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź w przypadku gdy sposób reprezentacji osób składających i podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna); Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach