Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/01/02/2019

Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-637 Warszawa, Al. Armii Ludowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
    Al. Armii Ludowej 16
    00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
    REGON: 52500058340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/01/02/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego: Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 2 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Stacja dokująca do laptopa nr 2 – 1 szt.; Część II Komputery stacjonarne i AiO: Komputer 1 – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera nr 1 (16 GB RAM) - 1 szt., Komputer nr 2 AiO – 2 szt.; Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt.; Część IV Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka kolorowa laserowa nr 1 – 1 szt., Komplet tonerów do drukarki nr 1 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka mono laserowa nr 2 – 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 2 – 1 szt.; Część V Dyski twarde (wewnętrzne) i Pendrive: Dysk wewnętrzny SSD 500 GB – 6 szt., Dysk HDD 4 TB – 1 szt., Pendrive 64 GB – 1 szt., Pendrive 128 GB – 1 szt., Pendrive 256 GB – 1 szt. 2.Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. 3. Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT – do wyżej wymienionych pozycji zamówienia – dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów. 4. W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych. 5.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 6. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 7 do siwz (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 4. Do formularza dołączyć należy prawidłowo wypełnione wszystkie dokumenty, załączniki i oświadczenia wymienione w rozdziale IX niniejszej siwz. Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień siwz i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) oświadczenia wymienione w rozdziale IX ust. 1 i 2 siwz, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony, d) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz, e) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 7 do siwz, f) załącznik nr 5b: Specyfikacja techniczna z wypełnioną kolumną: Parametry oferowane: (rzeczywiste parametry techniczne oferowanego sprzętu wraz z danymi odnośnie producenta, nazwy i typu urządzenia), g) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca w celu potwierdzenia, czy zaoferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących certyfikatów: Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane produkty odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego; Certyfikat ISO 9001 : 2015 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach