Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 725 937 , fax. 422 725 947
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 422 725 937, fax. 422 725 947
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umed.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz -oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup tabletów z akcesoriami
Dodano: 2022-01-04 - Zakup dwóch tabletów z systemem Windows na potrzeby przeciwdziałania, zapobiegania i zwalczania COVID-19
Dodano: 2021-12-31 - Zakup tabletów z akcesoriami: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4" T970 WiFi 8/256GB Mystic Navy – 2 sztuki i Samsung Book Cover Keyboard do Galaxy Tab S7 5G – 2 sztuki
Dodano: 2021-10-06 - Zakup tabletów z akcesoriami
Dodano: 2021-09-15 - Dostawa tabletu z akcesoriami
Dodano: 2021-07-02 - Dostawa tabletu z akcesoriami
Dodano: 2021-07-02 - Dostawa tabletów z akcesoriami
Dodano: 2021-07-02 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Sieradza
Dodano: 2020-12-01 - „Dostawa sprzętu IT w ramach projektu „Nasze Szkoły – Nasza Przyszłość – wsparcie Szkół Podstawowych w Gminie Głowno” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Dodano: 2020-06-01 - Zakup tabletów wraz z oprogramowaniem i specjalistyczną aplikacją służących zwiększeniu dostępności osób głuchych i niedosłyszących na potrzeby uczestników Grupy Zakupowej.
Dodano: 2018-09-24