Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, audio-wideo, projektorów, aparatury i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej - PN/12/11/2009

Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-637 Warszawa, Al. Armii Ludowej 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 234 50 95, 234 65 62 , fax. 022 234 50 95
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
    Al. Armii Ludowej 16 16
    00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 234 50 95, 234 65 62, fax. 022 234 50 95
    REGON: 52500058340000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, audio-wideo, projektorów, aparatury i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej - PN/12/11/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Laptopy - CPV: 30213100-6 Część II - Laptopy_1 - CPV: 30213100-6 Część III - Laptopy_2 - CPV: 30213100-6 Część IV - Komputery - CPV: 30213000-5 Część V - Monitory - CPV: 30231300-0 Część VI - Sprzęt komputerowy - CPV: 30236000-2 Część VII - Oprogramowanie - CPV: 48000000-8 Część VIII - Oprogramowanie 1- CPV: 48000000-8 Część IX - Oprogramowanie 2- CPV: 48000000-8 Część X - Oprogramowanie 3- CPV: 48000000-8 Część XI - Oprogramowanie 4- CPV: 48000000-8 Część XII - Oprogramowanie 5- CPV: 48000000-8 Część XIII - oprogramowanie 6- CPV: 48000000-8 Część XIV - Drukarki - CPV: 30232100-5 Część XV - Skanery - CPV: 30216110-0 Część XVI- Projektory - CPV: 38652100-1 Część XVII- UPS - CPV: 31682500-5 Część XVIII - Sprzęt audio-wideo - CPV: 38650000-6 Część XIX - Ploter - CPV: 30232140-7 Część XX - Rzutnik - CPV: 30191200-6 Część XXI - Aparatura - CPV: 31700000-3 Część XXII - Niszczarka - CPV: 30191400-8 Część XXIII - Faks - CPV: 30121410-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.2. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.1 w pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. a i c, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Dokumenty określone w pkt 2. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.il.pw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach