Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
    REGON: 22004675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia-szczegółowy opis nw. zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ: 1.1.Zadanie nr 1-Akcesoria komputerowe: 1.Uniwersalny uchwyt samochodowy do telefonu komórkowego szt. 5, 2.Taśma do streamera szt. 10, 3.Taśma czyszcząca do streamera szt. 10, 4.Karta graficzna szt. 4, 5.Przenośny dysk twardy szt. 1, 6.Płyty DVD-R w opakowaniu slim szt. 50, 7.Płyty DVD-R szt. 30, 8.Monitor LCD 24 szt. 4, 9.Pamięć RAM szt. 1, 10.Pamięć RAM szt. 3, 11.Pamięć RAM do laptopa szt. 1, 12.Telefaks na papier termoczuły szt. 2, 13.Zewnętrzny czytnik kart pamięci szt. 2, 14.Hybrydowy dysk twardy 1TB szt. 1, 15.Dysk do laptopa szt. 1, 16.Klucz do gniazdek 220V szt. 30, 17.Adapter USB 3.0 dysków IDE-SATA szt. 2, 18.Aktywny HUB USB 3.0 szt. 3, 19.Latarka LED szt. 2, 20.Akumulator typu AAA szt. 8, 21.Etui do tabletu, szt. 1, 22.Mysz USB szt. 5, 23.Adapter Bluetooth szt. 3, 1.2.ZADANIE NR 2-oprogramowanie do inwentaryzacji-kpl. 1, 1.3.ZADANIE NR 3-oprogramowanie NaszBank-kpl 1, 1.4.ZADANIE NR 4-zestawy komputerowe 1.Zestaw komputerowy, szt. 3, 2.Stacja robocza szt. 1, 1.5.ZADANIE NR 5-oprogramowanie biurowe 1.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej-kpl. 1 1.6.ZADANIE NR 6-system operacyjny-kpl 4, 1.7.ZADANIE NR 7-program specjalistyczny, 1.Program do administracji i ewidencji dokumentów powstających w procesie zarządzania transportem publicznym-kpl. 1. 2.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 2.1.Dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.2.udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie; 2.3.udzielenie gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne 3.Wymagania techniczne i jakościowe: 3.1.Wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane 3.2.Wymagana jest deklaracja zgodności CE dla komputerów stacjonarnych i monitorów 3.3.Komputery muszą być oprogramowane w polskiej wersji językowej. 3.4.Komputery należy dostarczyć wraz z oprogramowaniem systemowym. Oprogramowanie systemowe należy zainstalować oraz uruchomić w siedzibie Wykonawcy (przed dostarczeniem do Zamawiającego) z udzieleniem Zamawiającemu licencji na te programy. Dotyczy to procesu aktywacji on-line u wytwórców oprogramowania MS Windows oraz naklejek licencyjnych na obudowie. Dostawa sprzętu i oprogramowania winna być zgodna z wymogami Prawa autorskiego. 3.5.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty szczegółowe opisy wszystkich parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych, pozwalające Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne-zgodnie z punktem .7.1.2.1. 3.6.Powyższe nie dotyczy oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach