Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU J.U DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH - 8 ZADAŃ

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU J.U DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH - 8 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA SPRZĘTU J.U. DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH -8 ZADAŃ Zadanie nr 1 – kaniule do kaniulizacji żył udowych załącznik nr 1 Zadanie nr 2 – elektrody nasierdziowe do czasowej stymulacji załącznik nr 2 Zadanie nr 3– kaniule żylne dwustopniowe załącznik nr 3 Zadanie nr 4 – próbówki do oznaczania ACT załącznik nr 4 Zadanie nr 5 – elektrody epikarialne do stałej stymulacji załącznik nr 5 Zadanie nr 6 – jednorazowe końcówki koniuszkowe do posiadanego ramienia stabilizatora Geister załącznik nr 6 Zadanie nr 7– odciągi chirurgiczne i zestawy turniketów załącznik nr 7 Zadanie nr 8 - Zastawki z osierdzia wołowego z poszerzonym pierścieniem szewnym z zestawem miarek i holderów załącznik nr 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b), d. wartość netto pozycji asortymentowej, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji asortymentowej g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 4) wypełnione tabele parametrów granicznych podanych w załącznikach do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „opis”) – wymóg nie dotyczy zadania nr 6 dla którego warunki obligatoryjne opisano w tabeli określającej zapotrzebowanie ilościowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach