Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do badań obwodowych, PTA i cewników koronarograficznych dla SPWSZ w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
    Arkońska 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do badań obwodowych, PTA i cewników koronarograficznych dla SPWSZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do badań obwodowych, PTA i cewników koronarograficznych dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań (części). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ dla zadania nr 1 - 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) Warunki graniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ do zadań, na które składana jest oferta, 2) Parametry podlegające ocenie jakości, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ - do zadań, na które składana jest oferta, 3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 5) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 6) dokumenty opisujące oferowany przedmiot zamówienia (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz – w zakresie zgodności oświadczeń wykonawcy co do spełniania warunków granicznych i parametrów podlegających ocenie w zakresie kryteriów jakościowych- Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta). UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt 6) składane są wraz z ofertą, stanowią cześć oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 6) powyżej lub złożenie dokumentów niekompletnych skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach