Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
- Data zamieszczenia: 2016-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 8 8
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
REGON: 24129721700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 - Formularz cenowy. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w załączniku nr 7 Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 7 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia. Wykonawca zapewnia, że dostarczy wszystkie wyroby fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie jakościowym oraz gwarantuje, że wyroby te są dopuszczone do stosowania w szpitalach, posiadają wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny jednostkowej za 1 szt. z dokładnością do 3 lub 4 miejsc po przecinku, natomiast dopuszcza wycenę opakowania zamiast jednej sztuki, należy wówczas w Załączniku nr 7 Formularz cenowy w kolumnie Jednostka miary wpisać opakowanie zamiast sztuka, w kolumnie Zużycie na czas trwania umowy podać ilość opakowań wynikającą z przeliczenia sztuk na opakowaniu a w kolumnie nazwa asortymentu podać ilość sztuk w opakowaniu. Należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań zbiorczych z odpowiednim przeliczeniem ilości. Należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Przedmiot zamówienia został podzielony na 46 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej części. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od: 06.03.2016 r. w zakresie części od 1 do 17, od 19 do 34, od 36 do 37, od 40 do 41, od 43 do 46; 09.03.2016 r. w zakresie części od 38 do 39; 11.03.2016 r. w zakresie części 18, 42; 20.03.2016 r. w zakresie części 35. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzygarek chirurgicznych oraz ostrzy do strzygarek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do oznaczania OB wraz z najmem aparatu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy artykułów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 15/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony nr 26/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/17/16
Dodano: 2016-07-01