Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie oraz kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego z podziałem na 2 Części: Część 1 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie Część 2 – Kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego”

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2673003, 2674444 , fax. 322 674 153
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. Ignacego Krasickiego
    42500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 2673003, 2674444, fax. 322 674 153
    REGON: 27671823200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie oraz kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego z podziałem na 2 Części: Część 1 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie Część 2 – Kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie oraz kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego z podziałem na 2 Części: Część 1 - Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie Część 2 – Kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego” Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie części, przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 (Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie): a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia– oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) wymaganiami minimalnymi. c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły musza być fabrycznie nowe, kompletne, pochodzące z bieżącej produkcji, sprawne technicznie, nie posiadające wad fizycznych i prawnych, pochodzące z legalnego kanału dystrybucji przeznaczonego na Polskę. e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów, tak aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta i posiadających wszystkie wymagane deklaracje zgodności. f) Zamawiający wymaga aby okres gwarancji na oferowany sprzęt (serwery, macierz) wynosił minimum 36 miesięcy. Przedłużony okres gwarancji będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami Części 14 SIWZ (Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert) pkt 14.1.2 Jeżeli w Formularzu oferty nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów. g) Zamawiający wymaga, by wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego wskazanych w Cz. 1 SIWZ. h) W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. i) Dostawa sprzętu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem odbioru, wg zasad określonych we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). j) Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty. k) Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji, w której winny być określone warunki gwarancji. l) Warunki realizacji zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. m) Wykonawca winien złożyć oświadczenie, iż oferowane rozwiązanie pochodzi z legalnego kanału dystrybucji na teren Polski. Przedmiotowe oświadczenie zostało zawarte w treści Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 48820000-2 – Serwery 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych 1.2 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 (Kompleksowa usługa wdrożenia systemu informatycznego): a) W ramach tej części, Wykonawca/Wykonawcy wybrany/wybrani do realizacji przedmiotu zamówienia, winien/winni Wykonać następujące usługi: 1) Kompletna przebudowa sieci LAN, WAN, instalacja środowiska serwerowo-macierzowego, budowa środowiska wirtualizacji i jego integracja z elementami fizycznymi (serwery, macierze) i logicznymi (AD). Przebudowa infrastruktury serwerowej na nowe systemy operacyjne w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. Zakres wdrożenia musi objąć komponenty sprzętowe i oprogramowanie zakupione w ramach postępowania oraz już posiadane przez Zamawiającego. Wynikiem wdrożenia musi być spójne środowisko IT (w skład wdrożenia musi wejść migracja środowiska aktualnego). 2) Wdrożenie musi objąć minimum: a) Przygotowanie projektu wdrożenia i jego odbiór przez Zamawiającego b) Testy poprawności działania środowiska c) Przygotowanie dokumentacji technicznej 3) Opis logiczny wdrożenia: a) Fizyczna instalacja dostarczonego sprzętu w szafie zamawiającego b) Konfiguracja dostarczonego sprzętu i aktualizacja firmware do najnowszych wersji w momencie instalacji c) Konfiguracja macierzy dyskowej, utworzenie pul danych i wystawienie LUNów do serwerów d) Instalacja i konfiguracja oprogramowania do wirtualizacji: - Instalacja hypervizora na dyskach wewnętrznych serwera - Konfiguracja ustawień sieciowych - Konfiguracja serwera czasu - Dodanie LUNów z macierzy e) Instalacja i konfiguracja oprogramowania do zarządzania wirtualnymi serwerami: - Instalacja serwera jako appliance - Podłączenie serwera do domeny Active Directory - Dodanie użytkowników domenowych jako użytkowników serwera zarządzającego - Utworzenie klastra serwerów - Konfiguracja wysokiej dostępności serwerów w klastrze - Konfiguracja możliwości przenoszenia maszyn z serwera na serwer f)Konfiguracja przełączników: - Aktualizacja oprogramowania urządzeń do najnowszej wersji stabilnej, zalecanej przez producenta - Połączenie obecnie posiadanych przełączników Cisco SG500 w stos - Konfiguracja wstępna z uwzględnieniem podstawowej konfiguracji środowiska zarządzania: adresacja IP, zapewnienie zdalnego dostępu do interfejsów zarządzania, - Instalacja urządzeń w szafach dystrybucyjnych, podłączenie okablowania i uruchomienie komunikacji w sieci LAN - Konfiguracja środowiska zarządzania w szczególności: ustawienie wszystkich parametrów związanych z adresacją i routingiem IP, ograniczenie zdalnego dostępu do urządzeń, zapewnienie możliwości zarządzania poprzez protokoły SSH i HTTPS, instalacja oprogramowania do zarządzania urządzeniami na stacjach zarządzających - Konfiguracja wirtualnych sieci lokalnych (VLAN) i protokołów niezbędnych do automatycznej wymiany informacji o VLAN’ach wraz z zabezpieczeniami na poziomie hasła - Ustawienie filtracji ruchu za pomocą list kontrolnych ACL, zgodnie z przygotowana wcześniej polityką bezpieczeństwa. - Konfiguracja protokołu STP (Spanning Tree Protocol) z uwzględnieniem osobnych instancji dla każdej wirtualnej sieci lokalnej VLAN lub grup VLAN’ów z osobna - Optymalizacja protokołu STP oraz czasów zbieżności sieci w przypadku awarii jednego z redundantnych linków lub wystąpienia pętli - Konfiguracja Voice VLAN na potrzeby systemu telefonii IP - Konfiguracja mechanizmów QoS z uwzględnieniem priorytetów dla komunikacji głosowej lub wideo - Konfiguracja zabezpieczeń protokołu DHCP przed nieautoryzowanym wpięciem serwerów DHCP - Konfiguracja funkcjonalności source-port filters na potrzeby sieci kopii zapasowych, - Agregacja wskazanych linków na potrzeby połączeń z serwerami, - Testy poprawności konfiguracji, - Przygotowanie instrukcji wykonywania kopii konfiguracji urządzeń i odtwarzania w przypadku awarii g) Konfiguracja polityk na firewall: - Aktualizacja oprogramowania urządzeń do najnowszej wersji stabilnej, zalecanej przez producenta - Konfiguracja wstępna z uwzględnieniem podstawowej konfiguracji środowiska zarządzania: adresacja IP, zapewnienie zdalnego dostępu do interfejsów zarządzania - Instalacja urządzeń w szafach dystrybucyjnych, podłączenie okablowania i uruchomienie komunikacji w sieci LAN - Konfiguracja środowiska zarządzania w szczególności: ustawienie wszystkich parametrów związanych z adresacją i routingiem IP, ograniczenie zdalnego dostępu do urządzeń, konfiguracja autentykacji użytkowników, zapewnienie możliwości zarządzania poprzez protokoły SSH i HTTPS - Pomoc w przygotowaniu polityki bezpieczeństwa - Ustawienie filtracji ruchu, zgodnie z przygotowana wcześniej polityką bezpieczeństwa. - Utworzenie połączeń VPN Site-to-Site do Ministerstwa - Testy poprawności konfiguracji - Przygotowanie instrukcji wykonywania kopii konfiguracji urządzeń i odtwarzania w przypadku awarii h) Migracja obecnie posiadanych maszyn na środowisko wirtualne, aktualizacja kontrolera domen oraz instalacja dodatkowego kontrolera domeny: - Przeniesienie obecnych systemów na zbudowane środowisko wirtualne - Aktualizacja funkcjonalności kontrolera domeny do najnowszej wersji - Podłączenie dodatkowego kontrolera domeny do obecnie posiadanego kontrolera domeny - Testy replikacji pomiędzy kontrolerami domen i) Instalacja dodatkowych systemów operacyjnych: - Instalacja serwera plików - Instalacja serwera druku - Instalacja serwera WSUS j) Instalacja i konfiguracja oprogramowania do backupu: - Instalacja oprogramowania do backupu - Utworzenie repozytoriów - Podłączenie serwera zarządzającego wirtualizacją - Konfiguracja zadań backupowych - Testy odtworzeniowe k) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej z zakresu instalacji serwerów, wirtualizacji, przełączników, firewalla, macierzy, oprogramowania do backupu, upgrade Active Directory oraz instalacji nowych systemów l) Wykonawca w okresie 1 miesiąca od dnia zakończenia usługi wdrożeniowej winien świadczyć usługę wsparcia technicznego oraz monitoringu kluczowych systemów serwerowych oraz sieciowych z czasem reakcji min. 4 h. b) Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: b.1)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa, iż czynności związane z usługą wparcia technicznego oraz monitoringu kluczowych systemów serwerowych oraz sieciowych, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. b.2) Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. b.1). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r poz.922), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.poz.1000) ,rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. b.3) W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. b.1) Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r poz.922), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r.poz.1000) ,rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. b.4) Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. b.2) oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. b.5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt b.1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. b.6) W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt. b.2), ppkt. b.3) oraz w ppkt. b.4) Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% łącznej ceny brutto zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego 2. Postanowienia ogólne (dot. Częsci 1 oraz Części 2): 2.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2.3 Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.4 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 2.5 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszych podwykonawców zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 2.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2.7 Miejsce realizacji zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17a, 42-500 Będzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę tego warunku, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: - w przypadku składania oferty na Część 1 przedmiotu zamówienia- Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku składania oferty na Część 2 przedmiotu zamówienia- Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ - w zakresie części 1: w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (dot. spełniania przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego) specyfikację techniczną producenta urządzenia/oprogramowania potwierdzająca, że oferowane przez Wykonawce urządzenie/oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np. parametry techniczne, cechy funkcjonalne, cechy jakościowe) – dotyczy wszystkich elementów wymienionych w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich Wykonawców. Powyżej opisane czynności nie dotyczą sytuacji, gdzie wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach