Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesorów komputerowych oraz usług informatycznych

Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20080 Lublin, ul. Niecała 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 665 200 , fax. 814 665 201
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Niecała 14
    20080 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 665 200, fax. 814 665 201
    REGON: 43121364700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.praca.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesorów komputerowych oraz usług informatycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Skanery sieciowe – 4 sztuki. Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim; CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Skaner – 1 sztuka. Do każdego urządzenia należy dołączyć przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim; CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Akcesoria komputerowe: 1. Klawiatura USB w układzie QWERTY z etykietami klawiszy w standardzie polskim-programisty, tradycyjna, posiadająca kabel min 1,8m, zbudowana na bazie klawiszy membranowych, 12 klawiszy funkcyjnych – 10 szt. 2. Mysz komputerowa USB z dwoma klawiszami + rolka przewijania, posiadająca kabel min. 1,8 m – 10 szt. 3. Czytnik inteligentnych kart stykowych w formacie ID-1 (zgodnie z normą ISO/IEC 7810), wolnostojący, podłączany do komputera poprzez port USB; obsługujący protokoły kart T=0, T=1 oraz standardy ISO/IEC 7816, CCID, Microsoft WHQL – 10 szt.; CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: Zakup dodatkowych licencji dla programu BackupExec oraz wsparcie serwisowe dla istniejącej instalacji. Dostarczenie licencji dla dwóch dodatkowych procesorów w posiadanej instalacji systemu BackupExec V-ray Edition. (ID klienta 7001169202). Roczne wsparcie techniczne dla systemu Backup Exec 16 zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień oraz konsultacje telefoniczne przynajmniej w trybie 10h x 5 dni w tygodniu, dla systemu BackupExec V-ray Ed. dla 6 procesorów oraz 1 agent dla serwera Windows; CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA: Wsparcie serwisowe na urządzenia UTM Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortiGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 02.08.2018 r. obejmująca: 1) Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW. 2) Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta. 3) Gwarancję na urządzenia od dnia 02.08.2018 r. na okres 12 miesięcy; CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA: Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP na okres 12 miesięcy dla: 1) Part Number usługi: U2KH6PE, Data od której powinna obowiązywać umowa: 28.12.2018, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: CN8947A0A8; 2) Part Number usługi: U2KH6PE, Data od której powinna obowiązywać umowa: 28.12.2018, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: CN8947A09K; 3) Part Number usługi: U2WG9PE, Data od której powinna obowiązywać umowa: 14.01.2019, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: GB8950CE1N; 4) Part Number usługi: U2UH7PE, Data od której powinna obowiązywać umowa: 14.01.2019, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: GB8950CE23; 5) Part Number usługi: U2UH7PE, Data od której powinna obowiązywać umowa: 14.01.2019, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: GB8950CE2B; Podane daty są datami od kiedy ma obowiązywać umowa serwisowa i jej przedłużenie musi nastąpić bez ponoszenia kosztów płatnych serwisów zerowych. Part Number usługi: U3BF0PE, Numer seryjny urządzenia dla którego wykupywana jest usługa: DEC237034V; Część VII ZAMÓWIENIA: Switch – szt. 1. Dodatkowo należy dostarczyć 2 szt. moduł SFP+ 10GBase-SR Multimode Fiber (MMF).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Niniejsze dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 2. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejszej informacji nie należy składać wraz z oferą. 3. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie oświadczenia podpisanego przez pełnomocnika działającego w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału, Formularz Oferty są składane przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. 3.4. Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 (10.1.a oraz pkt 10.2.1 SIWZ). 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach