Instytut Logistyki i Magazynowania ogłasza przetarg
- Adres: 61755 Poznań, ul. E. Estkowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 504 890 , fax. 618 526 376
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Logistyki i Magazynowania
ul. E. Estkowskiego 6
61755 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 504 890, fax. 618 526 376
REGON: 1860300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilim.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, podzespołów i oprogramowania dla Instytutu Logistyki i Magazynowania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -dokumenty określone w rozdziale 7.1 SIWZ (dotyczy części I); -dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części I zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 8 pkt 3 a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji oprogramowania biurowego na 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2024-03-15 - Ujednolicenie oprogramowania Vmware
Dodano: 2023-12-21 - System analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa na okres 5 lat licencji oprogramowania dla procesów realizowanych z wykorzystaniem środowiska Micosoft365 / Azure Active Directory / PowerApps oraz MS Teams.
Dodano: 2023-10-19 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Szpitala
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa na okres 5 lat licencji oprogramowania dla procesów realizowanych z wykorzystaniem środowiska Micosoft365 / Azure Active Directory / PowerApps oraz MS Teams.
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa syst. teleinformatycznych wraz z instalacją w ramach podniesienia poziomu bezpieczeństwa syst. teleinformat. świadczeniodawców
Dodano: 2023-09-21 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Szpitala
Dodano: 2023-09-19 - PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA SZPITALA
Dodano: 2023-09-14 - Rozwój elektronicznego systemu obsługi obywateli oraz systemów wsparcia funkcjonowania gminy Skulsk.
Dodano: 2023-08-29