Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego do Szkół i Przedszkoli gminy Szprotawa

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683760580, fax. 683762220
    REGON: 970770445

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego do Szkół i Przedszkoli gminy Szprotawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres przedmiotu zamówienia 1) Laptopy o przekątnej ekranu 15,6 cala -10 szt. – odbiorca i miejsce dostawy: Gmina Szprotawa Rynek 45, 67-300 Szprotawa - środki własne. 2) Zestaw interaktywny pierwszy szt. 8 w tym program „Aktywna tablica” 4 zestawy, środki własne 4 zestawy. Odbiorcami sprzętu będą: -Szkoła Podstawowa nr 1 w Szprotawie - 1 zestaw – faktura na szkołę, jako odbiorcę, płatność ze środków własnych, -Szkoła Podstawowa nr 2 w Szprotawie - 2 zestawy w ramach programu „Aktywna tablica” – osobna faktura i 1 zestaw ze środków własnych – również odrębna faktura, -Szkoła Podstawowa w Wiechlicach - 2 zestawy w ramach programu „Aktywna tablica” – osobna faktura i 2 zestawy ze środków własnych – również odrębna faktura, Sprzęt musi trafić bezpośrednio do szkół, zostać zamontowany i skalibrowany, pracownicy przeszkoleni. 3) Zestaw interaktywny drugi - Monitor interaktywny 1 szt. i projektory 2 szt. Odbiorcą sprzętu będzie: Szkoła Podstawowa nr 1 w Szprotawie – Realizacja w ramach programu „Aktywna tablica” – faktura na szkołę. Sprzęt musi trafić bezpośrednio do szkoły, zostać zamontowany i skalibrowany, pracownicy przeszkoleni. 4) Zestaw trzeci - (komputer stacjonarny + monitor interaktywny) – sztuk 2 Odbiorcami sprzętu będą: -Przedszkole Komunalne nr 1 w Szprotawie – 1 zestaw- faktura na przedszkole, jako odbiorcę, płatność ze środków własnych, -Przedszkole Komunalne n r 2 w Szprotawie – 1 zestaw - faktura na przedszkole, jako odbiorcę, płatność ze środków własnych, Sprzęt musi trafić bezpośrednio do przedszkoli, zostać zamontowany i skalibrowany, pracownicy przeszkoleni. 5). Zakupione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 5.1) posiadać deklarację CE; 5.2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; 5.3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju muszą pochodzić od jednego producenta; 5.4) komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju musi pochodzić od jednego dostawcy; 5.5) urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5.6) muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim; 5.7) muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. Ponadto dostawcę urządzeń i oprogramowania obciąża obowiązek zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną , dodatkowo dostawca ma obowiązek zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania. Dostawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dostarczy również dokumenty wymagane w punkcie 3.2.5) niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr I.4 „Wymagania techniczne dla sprzętu informatycznego”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje specjalnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach