Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Roosevelta
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 914 803 656
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 914 803 656
    REGON: 102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie niżej wymienionego sprzętu informatycznego. Część nr 1 Skaner kodów kreskowych – 40 sztuk Część nr 2 Switch standardowy 48 portów – 20 sztuk Część nr 3 Oprogramowanie do backupu maszyn wirtualnych Veeam Backup & Replication 9.5 Standard – 2 sztuk Część nr 4 Monitory 4K 28” – 60 sztuk Część nr 5 Akcesoria komputerowe 1) Pendrive 32 GB – 40 sztuk 2) Pendrive 64 GB – 40 sztuk 3) Płyty CD z kopertami – 100 sztuk 4) Płyty DVD z kopertami – 100 sztuk 5) Konwerter DisplayPort to DVI – 20 sztuk 6) Konwerter DisplayPort to HDMI – 5 sztuk 7) Myszy USB – 120 sztuk 8) Zasilacze ATX 500W – 10 sztuk 9) Przedłużacz USB – 20 sztuk 10) Listwa zasilająca 3m – 10 sztuk 11) Listwa zasilająca 5m – 5 sztuk 12) Pasta termoprzewodząca – 20 sztuk 13) Sprężone powietrze 400 ml – 10 sztuk 14) Torba na laptopa 15,6” – 50 sztuk 15) Dysk m.2 500 GB - 1 sztuka 16) Zewnętrzny napęd DVD – 1 sztuka 17) Klawiatura USB – 100 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: 1) dla części nr 2 w wysokości: 1.200,00 zł 2) dla części nr 4 w wysokości: 2.500,00 zł W odniesieniu do części 1, 3 i 5 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016r. poz. 359) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu informatycznego – część nr …”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty (np. w odrębnej kopercie). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:  art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy p.z.p.;  art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach