Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
ul. Szpitalna 1
41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
REGON: 24083705400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: art.3 ust.1 pkt 3
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych niesterylnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyrobów medycznych niesterylnych. Zamówienie składa się z 13 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – papiery do aparatów monitorujących czynność serca; Pakiet nr 2 - papiery, żele, elektrody; Pakiet nr 3– odzież medyczna jednorazowego użytku; Pakiet nr 4 – pojemniki na odpady medyczne; Pakiet nr 5 – drobny sprzęt medyczny; Pakiet nr 6 – drobny sprzęt medyczny; Pakiet nr 7 – elektroda wielofunkcyjna; Pakiet nr 8 – pojemniki na kał; Pakiet nr 9 – akcesoria dla noworodków; Pakiet nr 10 - drobny sprzęt higieniczny; Pakiet nr 11 – koszule dla pacjentów; Pakiet nr 12 – maski chirurgiczne typ II R Pakiet nr 13 – termometry elektroniczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 3.1 ÷ 3.13 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie (w zakresie jakim dotyczy). 5. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy – dotyczy produktów jednorazowego użycia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33198000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4. Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3.1. Dokumenty związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 4. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawca składa również wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 / 2.1. do SIWZ, - formularz/e asortymentowo–cenowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 ÷3.13 do SIWZ (dla pakietów, do których Wykonawca przystępuje). 6. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 1, 2.1. sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2, 2.1, 3.1÷3.13 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-02-15 - ZAKUP I DOSTAWA PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO WYKONYWANIA BADAŃ EKG, USG, KTG, OPRZYRZĄDOWANIA DO WYKONYWANIA BADAŃ EEG I EMG, PŁYNÓW DO MYJNI DEZYNFEKT., SPRZĘTU KUCHENNEGO, MEBLI I KRZESEŁ (...)
Dodano: 2022-09-01 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
Dodano: 2021-07-29 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
Dodano: 2020-12-31 - materiały i testy do sterylizacji
Dodano: 2020-11-04 - DOSTAWĘ MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
Dodano: 2020-10-28 - Materiały i testy do sterylizacji
Dodano: 2020-07-09 - DOSTAWA PAPIERÓW REJESTRACYJNYCH DO WYKONANIA BADAŃ EKG, USG I KTG
Dodano: 2020-05-19 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH NIESTERYLNYCH
Dodano: 2020-03-09 - zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji
Dodano: 2019-11-19