Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia uzupełniającego w ramach projektu pn. „Budowa Systemu Informacji Przestrzennej oraz rozwój e-usług publicznych i elektronicznych usług administracyjnych w północno-zachodniej części województwa dolnośląskiego”.

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia uzupełniającego w ramach projektu pn. „Budowa Systemu Informacji Przestrzennej oraz rozwój e-usług publicznych i elektronicznych usług administracyjnych w północno-zachodniej części województwa dolnośląskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia uzupełniającego do miejsca jego przeznaczenia w ramach projektu pn. „Budowa Systemu Informacji Przestrzennej oraz rozwój e-usług publicznych i elektronicznych usług administracyjnych w północno-zachodniej części województwa dolnośląskiego”. 1.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, oznaczonych jako CZĘŚĆ 1, CZĘŚĆ 2, CZĘŚĆ 3, CZĘŚĆ 4, CZĘŚĆ 5, CZĘŚĆ 6 i CZĘŚĆ 7. 1.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej – SOPZ dla każdej części znajduje się w załączniku 1 do SIWZ, zawierający opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216130-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3 Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie dla każdej części zamówienia: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów dla danej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, z podaniem nazwy, modelu i producenta wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca winien złożyć szczegółowy wykaz oferowanych produktów wraz z ofertą, na tę część, na którą składa ofertę, sporządzony na podstawie (przy użyciu) załącznika nr 1. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść szczegółowego wykazu oferowanych produktów stanowi merytoryczną treść oferty. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach