Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza”

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, Suszyckich
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    Suszyckich 33
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguchwala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia do budynku Spichlerza na Rynku w Boguchwale w ramach realizacji zadania pn. „Kompleksowa rewitaliza-cja na terenie ROF – zakup wyposażenia, przebudowa Spichlerza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia planowany jest zakup: Pakiet 1 Sprzęt komputerowy i multimedialny: 1) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem – 12 szt.. 2) Drukarka laserowa, sieciowa – 3 szt. 3) Telewizor ledowy – 1 szt. 4) Serwer rackowy z oprogramowaniem – 1 szt. Pakiet 2 Meble: 1) Stół konferencyjny (zestaw składający się 4 el.) – 1 szt. 2) Krzesło do stołu konferencyjnego kubełkowe – 10 szt. 3) Wieszak metalowy na ubrania wolnostojący – 11 szt. 4) Biurko pracownicze – 12 szt. 5) Kontener do biurka, mobilny – 12 szt. 6) Szafa aktowa, biurowa z płyty laminowanej – 9 szt. 7) Obrotowy fotel pracowniczy – 12 szt. 8) Krzesło kubełkowe tapicerowane – 16 szt. 9) Krzesło na konstrukcji ramowej, tapicerowane – 60 szt. 10) Stół prezydialny – 1 szt. 11) Wieszak szatniowy, stalowy, jezdny – 3 szt. 12) Krzesło gięte drewniane – 40 szt. 13) Stolik – 10 szt. 14) Stół na stelażu metalowym – 1 szt. 15) Krzesło tapicerowane z osłoną oparcia z tworzywa – 5 szt. 16) Szafa metalowa na ubrania – 1 szt. 17) Wieszak ścienny – 2 szt. 18) Szafa aktowo – ubraniowa – 6 szt. 19) Stolik kawowy – 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Oferta na pakiet nr 1 musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100). 1.2. Oferta na pakiet nr 2 musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych, 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Podpisane i wypełnione formularz wyliczenia kosztów zamówienia wg Załącznika nr 7 i 8 do SIWZ( w zależności od Pakietu na który Wykonawca składa ofertę). 3. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.boguchwala.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach