Gmina Duszniki ogłasza przetarg
- Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48612919075
- Data zamieszczenia: 2024-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
Sportowa 1
64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
tel. +48612919075
REGON: 631258365 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki w ramach programu «Laboratoria przyszłości» - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Dostawa drukarek 3D z akcesoriami, filamentów, laptopów na potrzeby obsługi drukarki 3D oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi tych urządzeń;1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki wraz z podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniemi integracją z infrastrukturą szkolną oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu i serwisem gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery (4) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części został zawarty w załącznikachnr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych szkół, tj.: Szkoła Podstawowa w Dusznikachul. Broniewskiego 364-550 Duszniki, Punt Filialny Szkoły Podstawowej w DusznikachPodrzewie, ul. Dusznicka 2264-541 Podrzewie, Szkoła Podstawowa w Grzebieniskuul. Szkolna 1664-553 Grzebienisko, Szkoła Podstawowa w SędzinkuSędzinko, ul. Szkolna 964-552 Sędziny.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały ujęte również w rozdzialeXXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:1) zakup/wytworzenie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, jego: opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego obiektach/pomieszczeniach,2) podłączenie, konfigurację, uruchomienie i integrację z infrastrukturą szkolną –np. zintegrowanie urządzenia z siecią LAN,3) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń,4) udzielenie gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia, zgodnie z okresem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy, w tym zapewnienie: serwisu (obowiązkowo na terenie Polski) i wsparcia technicznego w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowej).3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment będący przedmiotem zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, dopuszczony do obrotu. Każda pozycja wyszczególniona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części winna posiadać deklarację zgodności CE, odpowiadać normom europejskim i tam, gdzie jest taka możliwość normom krajowym, ponadto być dopuszczona do użytku na potrzeby placówek oświatowych i być zgodna z normą BHP.4. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematyczniei o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyćz ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia zgodnościz niniejszą SWZ, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia nazwy mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich czterech (4) części zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 24.06.2022 r.Część 2 – Dostawa robotów edukacyjnych, mikrokontrolerów z czujnikami i akcesoriami, pomocy dydaktycznych;1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki wraz z podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniemi integracją z infrastrukturą szkolną oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu i serwisem gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery (4) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części został zawarty w załącznikachnr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych szkół, tj.: Szkoła Podstawowa w Dusznikachul. Broniewskiego 364-550 Duszniki, Punt Filialny Szkoły Podstawowej w DusznikachPodrzewie, ul. Dusznicka 2264-541 Podrzewie, Szkoła Podstawowa w Grzebieniskuul. Szkolna 1664-553 Grzebienisko, Szkoła Podstawowa w SędzinkuSędzinko, ul. Szkolna 964-552 Sędziny.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały ujęte również w rozdzialeXXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:1) zakup/wytworzenie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, jego: opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego obiektach/pomieszczeniach,2) podłączenie, konfigurację, uruchomienie i integrację z infrastrukturą szkolną –np. zintegrowanie urządzenia z siecią LAN,3) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń,4) udzielenie gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia, zgodnie z okresem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy, w tym zapewnienie: serwisu (obowiązkowo na terenie Polski) i wsparcia technicznego w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowej).3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment będący przedmiotem zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, dopuszczony do obrotu. Każda pozycja wyszczególniona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części winna posiadać deklarację zgodności CE, odpowiadać normom europejskim i tam, gdzie jest taka możliwość normom krajowym, ponadto być dopuszczona do użytku na potrzeby placówek oświatowych i być zgodna z normą BHP.4. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematyczniei o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyćz ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia zgodnościz niniejszą SWZ, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia nazwy mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich czterech (4) części zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 24.06.2022 r.Część 3 – Dostawa lutownic, narzędzi warsztatowych i wyposażenia pracowni tematycznych;1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki wraz z podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniemi integracją z infrastrukturą szkolną oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu i serwisem gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery (4) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części został zawarty w załącznikachnr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych szkół, tj.: Szkoła Podstawowa w Dusznikachul. Broniewskiego 364-550 Duszniki, Punt Filialny Szkoły Podstawowej w DusznikachPodrzewie, ul. Dusznicka 2264-541 Podrzewie, Szkoła Podstawowa w Grzebieniskuul. Szkolna 1664-553 Grzebienisko, Szkoła Podstawowa w SędzinkuSędzinko, ul. Szkolna 964-552 Sędziny.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały ujęte również w rozdzialeXXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:1) zakup/wytworzenie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, jego: opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego obiektach/pomieszczeniach,2) podłączenie, konfigurację, uruchomienie i integrację z infrastrukturą szkolną –np. zintegrowanie urządzenia z siecią LAN,3) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń,4) udzielenie gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia, zgodnie z okresem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy, w tym zapewnienie: serwisu (obowiązkowo na terenie Polski) i wsparcia technicznego w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowej).3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment będący przedmiotem zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, dopuszczony do obrotu. Każda pozycja wyszczególniona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części winna posiadać deklarację zgodności CE, odpowiadać normom europejskim i tam, gdzie jest taka możliwość normom krajowym, ponadto być dopuszczona do użytku na potrzeby placówek oświatowych i być zgodna z normą BHP.4. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematyczniei o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyćz ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia zgodnościz niniejszą SWZ, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia nazwy mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich czterech (4) części zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 24.06.2022 r.Część 4 – Dostawa mebli do pracowni warsztatowych;1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych z terenu Gminy Duszniki wraz z podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniemi integracją z infrastrukturą szkolną oraz przeszkoleniem w zakresie obsługi sprzętu i serwisem gwarancyjnym. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery (4) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części został zawarty w załącznikachnr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do poszczególnych szkół, tj.: Szkoła Podstawowa w Dusznikachul. Broniewskiego 364-550 Duszniki, Punt Filialny Szkoły Podstawowej w DusznikachPodrzewie, ul. Dusznicka 2264-541 Podrzewie, Szkoła Podstawowa w Grzebieniskuul. Szkolna 1664-553 Grzebienisko, Szkoła Podstawowa w SędzinkuSędzinko, ul. Szkolna 964-552 Sędziny.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały ujęte również w rozdzialeXXV SWZ Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:1) zakup/wytworzenie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, jego: opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego obiektach/pomieszczeniach,2) podłączenie, konfigurację, uruchomienie i integrację z infrastrukturą szkolną –np. zintegrowanie urządzenia z siecią LAN,3) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń,4) udzielenie gwarancji na asortyment będący przedmiotem zamówienia, zgodnie z okresem zadeklarowanym w ofercie Wykonawcy, w tym zapewnienie: serwisu (obowiązkowo na terenie Polski) i wsparcia technicznego w języku polskim, instrukcji obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowej).3. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment będący przedmiotem zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, dopuszczony do obrotu. Każda pozycja wyszczególniona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia poszczególnych części winna posiadać deklarację zgodności CE, odpowiadać normom europejskim i tam, gdzie jest taka możliwość normom krajowym, ponadto być dopuszczona do użytku na potrzeby placówek oświatowych i być zgodna z normą BHP.4. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na poszczególne części mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematyczniei o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyćz ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu, celem potwierdzenia zgodnościz niniejszą SWZ, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia nazwy mają na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich czterech (4) części zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 24.06.2022 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Wyposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących we Wrześni” . Część 2 Dostawa symulatora kombajnu zbożowego
Dodano: 2023-04-12 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa fabrycznie nowych zestawów precyzyjnych czujników do pomiaru kąta obrotu dla Politechniki Poznańskiej
Dodano: 2020-09-10 - Dostawa fabrycznie nowych elementów umożliwiających wytworzenie we własnym zakresie stanowiska do badania sensorów otoczenia pojazdu niezbędnego do realizacji projektu badawczego pt. Zaawansowany system wsparcia precyzyjnych manewrów dla kierowców autobusów miejskich jednosegmentowych i przegubowych nr POIR.04.01.02-00-0081/17 dla Politechniki Poznańskiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014–2020
Dodano: 2020-07-06 - ZAKUP I MONTAŻ WIDEOREJESTRATORÓW W POJAZDACH ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-12-14 - Zakup i montaż wideorejestratorów w pojazdach Zamawiającego
Dodano: 2016-12-02