Gmina Waganiec ogłasza przetarg
- Adres: 87-731 Waganiec, Dworcowa 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542830044 , fax. 542830640
- Data zamieszczenia: 2023-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
Dworcowa 11
87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542830044, fax. 542830640
REGON: 910866459 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługami towarzyszącymi, a w szczególności dostawa serwera, stacji roboczej, monitora, pakietu biurowego, macierzy NAS, zasilacza UPS, switchy, oprogramowania do zarządzania użytkownikami i siecią, monitorowania zasobów, oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych, wsparcie dla Fortigate, usługa wdrożenia.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.3. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, umowa o powierzenie grantu o numerze 4375/2/2022 (projekt grantowy „Cyfrowa Gmina” nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00).4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w tym finansową, za utratę dofinansowania, jego zmniejszenie lub nałożenie korekt do dofinansowania przez instytucję dofinansowującą, jeśli będzie to wynikiem nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwłoki w jego realizacji.5. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30200000-1. Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 3021400-2, 30230000-0, 32420000-3, 48000000-8, 72263000-6, 80511000-9, 6. Podwykonawstwo:1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Wzór umowy).3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,9. Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Wzór umowy).10. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wskazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Kodeks cywilny i ustawie Pzp.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 – nie dotyczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2024-04-18 - Gminna pracownia komputerowa w Brzoziu
Dodano: 2023-11-20 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu „Młodzi przyszłością regionu!” przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzka Komendę OHP.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim".
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla potrzeb WOTUiW w Toruniu
Dodano: 2023-09-17 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina" (dostawa dodatkowa)
Dodano: 2023-08-30 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” - Etap II
Dodano: 2023-07-18 - Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia
Dodano: 2023-03-07