34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
ul. Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i artykułów do zabezpieczenia szkolenia SERE dla żołnierzy 21 BSP (okulary balistyczne, ponczo przeciwdeszczowe) – zamówienie z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę sprzętu i artykułów do zabezpieczenia szkolenia SERE dla żołnierzy 21 BSP). 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (2 zadania) i swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu: 1) Część nr 1 (Zadanie nr 1) – okulary balistyczne – w ilości 306 szt. 2) Część nr 2 (Zadanie nr 2) – ponczo przeciwdeszczowe – w ilości 306 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1A do SIWZ (Zadanie nr 1), Załączniku nr 1B do SIWZ (Zadanie nr 2),. Załączniki te stanowią równocześnie formularze kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej na poszczególne zadania oraz dokumenty umożliwiające identyfikację oferowanego przedmioty zamówienia. UWAGA: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy dokonuje zakupów po cenach jednostkowych niższych od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.). Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. W zakresie zadania nr 1 Wykonawca udzieli gwarancji na okres przez siebie zaproponowany, który nie może być krótszy niż okres 24 miesięczny. W zależności od zaproponowanego okresu Wykonawca uzyska stosowaną ilość punktów w kryterium oceny ofert – zgodnie z algorytmem przedstawionym w Rozdz. XV ust. 1 pkt 1 lit. c SIWZ. W zakresie zadania nr 2 Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancyjnego lub gwarancji producenta, o ile okres ten jest dłuższy niż 24 miesiące. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego: ul. Lwowska 5, Rzeszów. W ramach zaproponowanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia. 6. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy od 8:00 do 14:00. 7. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. 8. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz/e kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SALI GIMNASTYCZNEJ W SIENNOWIE
Dodano: 2020-11-16 - „Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach”
Dodano: 2020-01-03 - „Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach”
Dodano: 2019-11-04 - Dostawa wyposażenia boiska lekkoatletycznego oraz pracowni matematycznej i przyrodniczej w SOSW we Frysztaku
Dodano: 2018-03-15 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych i matematycznej oraz wyposażenia sportowego.
Dodano: 2018-02-08 - Dostawa wyposażenia boiska lekkoatletycznego oraz pracowni matematycznej i przyrodniczej w SOSW we Frysztaku
Dodano: 2018-01-18 - „Pierwsze wyposażenie niezbędne do uruchomienia i użytkowania Uniwersyteckiego Centrum Sportowego – hali sportowej przy ul. Zelwerowicza w Rzeszowie - dostawa konstrukcji do koszykówki”
Dodano: 2017-12-01 - „Pierwsze wyposażenie niezbędne do uruchomienia i użytkowania Uniwersyteckiego Centrum Sportowego – hali sportowej przy ul. Zelwerowicza w Rzeszowie – dostawa sprzętu sportowego oraz urządzeń”.
Dodano: 2017-11-03 - Zakup, dostarczenie sprzętu informatycznego oraz wyposażenia do sal do ćwiczeń dla szkół Gminy Sanok
Dodano: 2017-07-12 - Przebudowa sali gimnastycznej przy SP w Brzyskach Projekt pn.. „Poprawa dostępności i jakości systemu edukacji w szkołach na terenie Gminy Brzyska” – nr RPPK.06.04.03.18-0075/15
Dodano: 2016-12-20