Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60479 Poznań, ul. Juraszów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
ul. Juraszów 42570
60479 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
REGON: 29220900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka (5 zadań częściowych) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka (5 zadań częściowych):1 - Dostawa diatermii chirurgicznej 2 - Dostawa trokarów laparoskopowych 3 - Dostawa zestawu narzędzi laparoskopowych bariatrycznych 4 - Dostawa stołu pionizacyjnego 5 - Dostawa wózka anestezjologicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji obejmujący: a) dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie Sprzętu na własny koszt i własnym staraniem, b) przekazanie Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i zasad konserwacji sprzętu, kart gwarancyjnych w języku polskim c) przekazanie Zamawiającemu na etapie zawarcia umowy przed przystąpieniem do jej realizacji kserokopii aktualnych certyfikatów dopuszczających dostarczany sprzęt do stosowania w jednostkach służby zdrowia, d) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji, w siedzibie Zamawiającego, w liczbie wskazanej przez Zamawiającego odpowiednio w załączniku do umowy e) udzielenie gwarancji jakości sprzętu na okres wskazany w § 7 ust. 9 umowy i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku do umowy , f) wykonywanie w okresie gwarancji: serwisu gwarancyjnego i okresowych przeglądów (zgodnie z wytycznymi producenta sprzętu w tym zakresie), bez pobierania z tego tytułu odrębnych opłat. Maksymalny termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy przy uwzględnieniu zapisów odpowiedniegoro zdziału Specyfikacji (termin realizacji jest kryterium punktowanym). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W zakresie wskazanym w 8.4 1) 2 i 3 – na zasadach w nich opisanych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywne dostawy materiałów i akcesoriów do sterylizacji ”
Dodano: 2024-03-20 - Zakup i dostawa generatora germanowo - galowego (68Ge/68Ga) o aktywności 50mCi dla Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii z dodatkowym opakowaniem eluentu.,
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa sterylizatora gazowego na tlenek etylenu dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii
Dodano: 2023-09-25 - Zakup aparatury medycznej niezbędnej do funkcjonowania Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
Dodano: 2023-05-20 - Zakup echokardiografu i kardiomonitora do pracy w polu magnetycznym
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZOZ w Kępnie - POWTÓRZENIE
Dodano: 2022-09-15 - Zakup i dostawa 4 sztuk myjni do kaczek i basenów, myjni do kaczek i basenów ze zlewem oraz wiertarki z wyposażeniem
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2022-08-16 - Dostawa wyposażenia gabinetów medycznych i rehabilitacyjnych w nowym DPS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2022-07-13