Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach

105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, ul. Domańskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 707 874 , fax. 684 707 874
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Domańskiego 2
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 707 874, fax. 684 707 874
    REGON: 97032797400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ilościach i asortymencie określonych w załącznikach nr 7-12. Liczba zadań 6: Zadanie nr 1 - Biometr optyczny- 1 kpl. Zadanie nr 2 - Kolonoskop- 1 kpl. Zadanie nr 3 - OCT(optyczny koherentny tomograf)- 1 zestaw. Zadanie nr 4 - Videodermatoskop- 1 kpl. Zadanie nr 5 - Zestaw do PCNL-MIP- 1 zestaw. Zadanie nr 6 -Napęd ortopedyczny- 1 zestaw. Oferowany sprzęt musi spełnić parametry graniczne według załączników nr 13-18. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 3. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679) Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany wyrób medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. w/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 8 dni od otrzymania wezwania. 4. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, ulotką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku :Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 2) Oświadczenia – Załącznik nr 2, 3 i 5 3) Formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 7-12 4) Parametry techniczne – Załączniki 13-18 5) W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach