Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii ogłasza przetarg
- Adres: 85-822 Bydgoszcz, ul. K.K. Baczyńskiego 17
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48523727905 , fax. +48523726350
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii
ul. K.K. Baczyńskiego 17 17
85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48523727905, fax. +48523726350
REGON: 09235192000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bcde.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa , montaż i przeszkolenie w obsłudze n/w sprzętu i aparatów: Pakiet nr 1 - Defibrylator - 2 szt. Pakiet nr 2 - Neurotensjometr - 1 szt. Pakiet nr 3 - Mata do oceny punktów nacisku stopy - 1 szt. Pakiet nr 4 - Plethysmograph - 1 szt. Parametry graniczne w/w aparatów podane są w zał. nr 4 do SIWZ Dostawa sprzętu, aparatów i uruchomienie nastąpi maksymalnie w terminie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy na koszt wykonawcy. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia na terenie siedziby Zamawiającego dotyczącego prawidłowej obsługi i eksploatacji oferowanego sprzętu i wydanie certyfikatów dla przeszkolonego personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Wykonawcy oceniani będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1. podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.2. osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 oraz art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 1 3. Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 4. Podpisane i wypełnione Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 5. Podpisany i wypełniony Załącznik nr 4 - wymagania techniczne 6. Podpisany i wypełniony Załącznik nr 5 - parametry oceniane serwisu 7. Aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Potwierdzenie zgłoszenia bądź wpis wyrobu do Rejestru prowadzonego przez Urząd Rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub deklaracja zgodności CE oferowanego wyrobu 11. Oświadczenie wykonawcy związane z art. 36 ust.4 ustawy prawo zamówień publicznych. - wypełnić Załącznik nr 6 12. Foldery/ informacje producenta potwierdzające spełnianie parametrów techniczno- użytkowych, 13. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. 14. W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielanej gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bcde.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie 2 sal dydaktycznych przy ul. Łukasiewicza 1 w zakresie zakupu wraz z dostawą aparatury medycznej realizowany w ramach projektu Nauczanie symulacyjne drogą rozwoju dydaktyki medycznej w Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - RĘKAWICE
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa USG, Echo serca, KTG - Nr sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i dostawa wyposażenia gabinetu okulistycznego w tym: tonometru bezkontaktowego, tonometru impresyjnego Schioetza, lampy szczelinowej, stolika okulistycznego, dioptriomierza automatycznego, Panela LCD, Testu Muchy, Testu Ishihary, autorefraktometru z keratometrem, perymetru komputerowego, kasety szkieł próbnych, oprawki probierczej
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa morcelatora
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia z monitorem dla dzieci i dorosłych
Dodano: 2016-06-27 - Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na oddział ginekologiczno - położniczy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie , oznaczenie sprawy PN-12/2016
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa aparatury medycznej dla oddziału neonatologii - Sprawa nr ZP/8/2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawy środków pomocniczych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-10 - Urządzenia medyczne i rehabilitacyjne
Dodano: 2016-06-01