Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 734 24 77, , fax. -
REGON: 28901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gospodarczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Rozdziale nr V tj. formularzach cenowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów 1-45: 1) PAKIET NR 1- Dozowniki na płyn dezynfekcyjny i mydło 2) PAKIET NR 2- Dozowniki na ręczniki papierowe 3) PAKIET NR 3- Szczotka WC z pojemnikiem 4) PAKIET NR 4- Czajnik elektryczny 5) PAKIET NR 5- Kuchenka mikrofalowa 6) PAKIET NR 6- Drabiny 7) PAKIET NR 7- Termosy, pojemniki transportowe, termoporty, pojemniki 8) PAKIET NR 8- Baterie, akumulatorki, ładowarki 9) PAKIET NR 9- Pady 10) PAKIET NR 10- Baseny i kaczki z tworzywa sztucznego 11) PAKIET NR 11- Zasłona prysznicowa 12) PAKIET NR 12- Termometry i Termohigrometry 13) PAKIET NR 13- Rękawice robocze 14) PAKIET NR 14- uchwyt na łóżko pacjenta 15) PAKIET NR 15- Naczynia jednorazowe 16) PAKIET NR 16- Wentylator 17) PAKIET NR 17- Naczynia porcelanowe i sztućce 18) PAKIET NR 18- Plomba do zamka kontenerowego 19) PAKIET NR 19- Miska nerkowa z tworzywa sztucznego 20) PAKIET NR 20- Lodówki 21) PAKIET NR 21- Sztućce plastikowe 22) PAKIET NR 22- Pojemniki plastikowe z pokrywką 23) PAKIET NR 23- Folia stretch 24) PAKIET NR 24- Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności 25) PAKIET NR 25- Gumy zbierające do maszyn czyszczących TASKI 26) PAKIET NR 26- Gumy zberające do maszyn czyszczących HAKOMATIC 27) PAKIET NR 27- Tablice ostrzegawcze 28) PAKIET NR 28- Stopery do uszu 29) PAKIET NR 29- Zamki do szafek socjalnych 30) PAKIET NR 30- Miska z tworzywa sztucznego 31) PAKIET NR 31-Sprzęt do sprzątania 32) PAKIET NR 32- Części zamienne do sprzętu do utrzymywania czystości 33) PAKIET NR 33- Przyłbice ochronne 34) PAKIET NR 34- Kosze na odpady 35) PAKIET NR 35- Ostrza do strzygarki akumulatorowej 36) PAKIET NR 36 Nożyki do zgrzewarki TSCD II TERUMO 37) PAKIET NR 37- Buteki jednorazowe dla banku mleka 38) PAKIET NR 38- Dozownik na papier toaletowy JUMBO 39) PAKIET NR 39- Kosze pedałowe 28L i 50L 40) PAKIET NR 40- Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem 41) PAKIET NR 42- Gumy zbierające w.52450 do rządzeń WETROK 42) PAKIET NR 43- Opaski zaciskowe z nadrukiem 43) PAKIET NR 44- Wózek sklepowy 44) PAKIET NR 45- Kosz pedałowy metalowy 45) PAKIET NR 46- Kosz pedałowy metalowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ; b) wypełnione Formularze cenowe stanowiące Rozdział VI do SIWZ., podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy; c) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ; d) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział V SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty b) wykaz tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw – wg wzoru stanowiącego Rozdział VII SIWZ c) Zamawiający wymaga dostarczenia próbek dla pakietów nr: 1,2,18,29,38,39 d) Wykonawca dostarczy karty danych technicznych potwierdzających parametry techniczne przedmiotu zamówienia wystawione przez producenta wyrobu dla pakietów nr: 1,2,4,5,22,24,31,34,38,39 e) Zamawiający wymaga dostarczenia zdjęć dla pakietów nr: 3,4,5,6,11,12,13,14,19,20,22,24,27,30,33,34,40,42,44 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia jednej oferty cyt. oświadczenie nie będzie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26