Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I STOŁOWO-KUCHENNEGO - sprawa nr 47/2018

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I STOŁOWO-KUCHENNEGO - sprawa nr 47/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i stołowo-kuchennego, zgodnie z wymaganiami i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym formularz ofertowy i opis przedmiotu zamówienia oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy i Rozdziale III SIWZ, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego: Termos do napojów 16 l z kranem 12 szt. , Termos do napojów 20 l z kranem 13 szt. , Czajnik elektryczny b/przewodowy 75 szt. , Szafa chłodnicza przeszklona- witryna do surówek 4 szt. , Ekspres do kawy 1 szt. , Chłodziarka z zamrażalnikiem 160 L 6 szt. , Kloc masarski 5 szt. , Kuchenka mikrofalowa 10 szt. , Waga elektroniczna stołowa do 15 kg 1 szt. , Wózek platformowy 4 szt. , Regał nierdzewny 4 półkowy 20 szt. , Regał nierdzewny 5 półkowy 15 szt. , Waga elektroniczna do 150 kg 4 szt. , Termoport do posiłków o pój. 80-90 l 6 szt. , Paleta z tworzywa, 1200x800 mm 20 szt. , Paleta z tworzywa, 800X600 mm 40 szt. , Wózek na 2 termosy do napojów 6 szt. , Chłodziarka z zamrażalnikiem 100 -120 l 10 szt. , Dystrybutor talerzy podgrzewany 2 szt. , Sterylizator do noży(jaj) 3 szt. , Taboret podgrzewczy elektryczny 2 szt. , Otwieracz do konserw elektryczny 5 szt. , Kuchenka 2 płytkowa elektr. 3 szt. , Kociołek do zupy 2 szt. , Szatkownica do jarzyn 1 szt. , Automatyczny uzdatniacz wody do piecy konwekcyjnych 1 szt. , Robot kuchenny wieloczynnościowy 1 szt. , Zadanie nr 2: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO: Koszyk do chleba 50 szt. , Termos stołowy z wkładem stalowym 20 szt. , Szklanka do napojów 0,2-0,25 l wysoka 200 szt. , Komplet stołowy do przypraw 2-poj nierdzewny z serwetnikiem 155 szt. , Pojemniki na mięso i wędliny z pokrywą 30 szt. , Pojemnik transportowy do żywności 40 L 20 szt. , Pojemnik transportowy do żywności 60 L 20 szt. , Noże stołowe nierdzewne 1500 szt. , Widelce stołowe nierdzewne 1500 szt. , Łyżeczki do herbaty 1500 szt. , Łyżki stołowe nierdzewne 1500 szt. , Łopatka silikonowa z rączką nierdzewną dł. 26 cm 50 szt. , Szczypce do surówek (spagetti) dł. 20 cm nierdzewna 30 szt. , Łyżka do serwowania ziemniaków- porcjoner 23 szt. , Szczypce do serwowania 9 szt. , Szczypce do pieczeni dł. 21 cm 10 szt. , Tasak-siekacz 9 szt. , Łyżka wazowa nierdzewna poj. do 0,15 l (sos) z prostym uchwytem 20 szt. , Patera do ciasta trzystopniowa 5 szt. , Pojemniki plastikowe do żywności- 12 l 30 szt. , Deska brązowa 45x30 cm 56 szt. , Deska niebieska 45x30 cm 56 szt. , Deska żółta 45 x 30 cm 50 szt. , Talerz do ciast 15 szt. , Łyżka czerpakowa (wazowa)nierdzewna 0,5 l 16 szt. , Obieraczki 64 szt. , Salaterka porcelanowa 600 szt. , Garnek nierdz. 3 l z pokrywą 10 szt. , Kubek porcel.0,3-0,35 l 500 szt. , Patelnia teflonowa o średnicy 28, cm. bez pokrywy 20 szt. , Nóż kuchenny- ostrze dł. 20 cm. 42 szt. , Pojemnik GN( 1/2 200) z pokrywą (uszczelka) 15 szt. , Pojemnik GN1/1 200 z pokrywą (uszczelka) 35 szt. , Filiżanka porcelanowa ze spodkiem 250 szt. , Bulionówka ze spodkiem 210 szt. , Kubek miarka 3 szt. , Dysponder do sosów 6 szt. , Pojemnik z tworzyw szt. 1,5-2 l) 20 szt. , Sitko z siatką o śr.200 mm 21 szt. , Termometr wzorcowy 10 szt. , Termometr lodówkowy elektroniczny 50 szt. , Tarcze do maszyny wieloczynnościowej 9 szt. , Zestaw noży i sitek do maszynki do mielenia mięsa 3 zestaw , Nóż kuchenny zielony 220mm 40 szt. , Nóż kuchenny brązowy 220mm 20 szt. , Nóż kuchenny niebieski 180mm 20 szt. , Nóż kuchenny czerwony220mm 40 szt. , Nóż do obierania 12 szt. , Nóż do chleba 6 szt. , Końcówka do nadziewania 3 szt. , Palnik do CREME BRULEE 1 szt. , "Naczynie żaroodporne z pokrywą o wym.27x21x9 cm" 6 szt. , Półmiski porcelanowe 100 szt. , Łyżeczka FINGER FOOD 20 szt. , Widelec nierdzewny do przewracania 20 szt. , Szpachelka ze stali nierdzewnej z drewnianą rączką 3 szt. , Rózga 10 szt. , Wiadro nierdzewne 10 l 15 szt. , Wyciskacz do czosnku 15 szt. , Szufelka gastronomiczna o pój.1 l. 21 szt. , Waza "KAMELIA" 10 szt. , Ubijak piany 8 szt. , Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG – budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz; Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:  dostawę  rozładunek  wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, funkcjonalnych w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany w roku 2017 lub 2018 r. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej:  znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta),  numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę przydatności do użycia / datę gwarancji. 3. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego w treści Załącznika nr 1 do SIWZ oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. 5. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił w treści Załącznika nr 1 i 3 do SIWZ– dokumenty, które Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. 6. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem gwarancji minimum 24 miesiące - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 poz. 2, 38, 39, 40, 41, 49, i 56 dłuższego terminu gwarancji niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty – Rozdział XIII ust. 1 pkt 3 SIWZ) 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU. Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku 1 do SIWZ z podaniem numeru zadania, pozycji i nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego – druk oświadczenia według Załącznika Nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone przez Zamawiającego (zarówno wprost jak i za pomocą numeru katalogowego) z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą oświadczenia, opisów i materiałów jak powyżej – w tym przypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje produkt handlowy określony przez Zamawiającego poprzez odniesienie do konkretnego produktu, danego producenta. 9. Rysunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ stanowią jedynie poglądowe zobrazowanie danego asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3 700,00 zł, w tym: ZADANIE NR 1: 2 400,00 zł ZADANIE NR 2: 1 300,00 zł Wykonawca, który składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularza ofertowego wraz z informacjami, o których mowa w Rozdziale IV ust. 4 SIWZ – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) W przypadku ofert sprzętu równoważnego (innego niż wskazał to Zamawiający) Wykonawca, który oferuje równoważność winien załączyć; oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do wymagań zawartych w Załączniku 1 do SIWZ z podaniem numeru zadania, pozycji i nazwy produktu w stosunku, do którego oferuje produkt równoważny oraz producenta produktu równoważnego – druk oświadczenia według Załącznika Nr 6 do SIWZ- wraz z informacjami o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone przez Zamawiającego (zarówno wprost jak i za pomocą numeru katalogowego) z podaniem nazwy handlowej i producenta danych identyfikujących produkt itp. – dokumenty – informacje wymagane Rozdziałem III ust. 8 SIWZ Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach