Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 3 części:

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Sulęcin, 69-211 Wędrzyn
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261676145 , fax. 261676222
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69-211 Wędrzyn
    69-211 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 261676145, fax. 261676222
    REGON: 080521018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 3 części:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny część 1: sprzętu gastronomicznego, 2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:a) dokumentacji techniczno-ruchowej,b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,c) wypełnionej karty gwarancyjnej,d) wykazów adresów punktów serwisowych.3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:1) obsługi codziennej,2) obsługi okresowej,3) bhp,4) pracy urządzenia,5) konserwacji zakupionego sprzętu.Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganiach przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny część 2: sprzętu chłodniczego .2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:a) dokumentacji techniczno-ruchowej,b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,c) wypełnionej karty gwarancyjnej,d) wykazów adresów punktów serwisowych.3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:1) obsługi codziennej,2) obsługi okresowej,3) bhp,4) pracy urządzenia,5) konserwacji zakupionego sprzętu.Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganiach przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Wymaganiach Taktyczno-Technicznych – załącznik nr 10 do SWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia .1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż i rozruch technologiczny część 3: małego samoobsługowego ciągu wydawczego, w asortymencie, cenach i ilościach wyszczególnionych w ust. 2 wzoru umowy zgodnie z Wymaganiami Taktyczno-Technicznymi. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia w dniu realizacji dostawy (do każdego sprzętu wymienionego w § 1 ust.2 wzoru umowy pełnej dokumentacji w języku polskim w tym:a) dokumentacji techniczno-ruchowej,b) instrukcji obsługi i bezpieczeństwa pracy,c) wypełnionej karty gwarancyjnej,d) wykazów adresów punktów serwisowych.3. Wykonawca zgodnie z § 2 wzoru umowy przeprowadzi szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego w poniższym zakresie:1) obsługi codziennej,2) obsługi okresowej,3) bhp,4) pracy urządzenia,5) konserwacji zakupionego sprzętu.Wykonawca do oferty dołączy katalog z oferowanym modelem urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wszystkich wymaganiach przez Zamawiającego parametrach technicznych i wymagania co do montażu. W zakresie części 3 Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej obiektu stołówkowo - kuchennego, celem dostosowania przedmiotu umowy wyszczególnionego w ust. 2 część nr 3 do istniejącej kombinacji stanowisk neutralnych i urządzeń zapewniających szybkie i sprawne wydanie posiłków w obiekcie stołówkowo-kuchennym stanowiącym budynek nr 2, położonym na terenie kompleksu wojskowego w m. Skwierzyna. Elementy dodatkowej linii wydawczej winny być kompatybilne pod względem projektowym i estetycznym z istniejącym ciągiem wydawczym. W celu wykonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o kontakt z :Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia w Skwierzynie tel. 361 968 500 / 785 400 679lub Kierownikiem kuchni tel. 785 401 482/ 261 568 527Wizja lokalna przewidziana jest w dniu 15.09 – 16 .09 2022r. w godzinach od 9:00-12:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42513200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4. Ustala się wadium w wysokości :• Część 1: 5 000,00 zł• Część 2: 1 600,00 zł• Część 3: 1 200,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r poz. 310, 836 i 1572)4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:NBP oddział w Zielonej Górze nr 57 1010 1704 0060 0213 9120 3000 z dopiskiem:Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym pn: DOSTAWĘ SPRZĘTU GASTRNOMICZNEGO Z PODZIAŁEM NA 3 części:Część nr 1 – Zakup, dostawa, montaż oraz rozruch technologiczny sprzętu gastronomicznego.Część nr 2 – Zakup i dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych.Część nr 3 – Zakup i dostawa, montaż oraz rozruch technologiczny małego samoobsługowego ciągu wydawczego.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy złożyć jej oryginał w postaci elektronicznej.6. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert na cały okres związania ofertą.7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia:a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:- który wycofał ofertę przed terminem upływu składania ofert,- którego oferta została odrzucona,- po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;- po unieważnieniu postępowania z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte od-wołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych, oświadczeń o których mowa w art. 125 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty gwarancji lub poręczenia z terminem składania ofert tj. do 22.09.2022r. do godz. 09:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli:a) wykaże (załącznik nr 11 do SWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości każdej z nich, nie mniej niż: Część 1 – 350 000,00 zł brutto, Część 2 – 100 000,00 zł brutto, Część 3 – 100 000,00 zł brutto,Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać minimum jedną dostawę związana z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma poszczególnych części na które składa ofertę. Zastrzeżeniem, że przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu/umowy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części dostawy, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i zostanie potwierdzona dowodem o jej należytym wykonaniu. Z dowodu musi wynikać na jaki towar / asortyment były dostarczony.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4.- załącznik nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach