Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat”

Gmina Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17, , fax. 897 512 746
  • Data zamieszczenia: 2019-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kętrzyn
    Kościuszki 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, , fax. 897 512 746
    REGON: 510742876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaketrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Z małej szkoły w wielki świat”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych do szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części : 1) Część 1 - sprzęt IT- obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) komputery przenośne wraz z systemem operacyjnym - 27 szt. b) oprogramowanie wielostanowiskowe do pracowni komputerowej do grafiki komputerowej - 4 szt.(lic), c) oprogramowanie (gra) do nauki programowania - 20 szt. (lic). d) tablety - 20szt. e) tablety graficzne - 24kpl. f) monitor interaktywny - 4 szt. g) projektor multimedialny (Wilkowo) - 2 szt. h) ekran (Wilkowo) - 1szt. i) projektor multimedialny (Kruszewiec) - 2szt. j) ekran (Kruszewiec)- 1 szt.. k) kody CPV: 30213100-6 – komputery przenośne, 48624000-8 - pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC), 30195200-4 tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria, 30241000-0 - oprogramowania komputerowe, 30241200-2 - oprogramowania aplikacyjne, 30213200-7 - Komputer tablet; 2) Część 2 - sprzęt elektroniczny - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu a) Aparat cyfrowy( typ 1) - 1szt. b) Aparat cyfrowy (typ 2) - 3szt. c) Kamera do filmowania z powietrza, lądu i pod wodą 1 szt. d) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 1 - 3 szt. e) Bezzałogowe statki powietrzne treningowe typ 2 - 2 szt. f) Bezzałogowy statek powietrzny zadaniowy typ. 3 - 1 szt. g) Akumulatory do BSP MIN 5200 MAH - 1 zest. h) Osprzęt sterujący kamerą go pro w bezzałogowym statku powietrznym BSP - 1 KPL. i) kody CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne; 32321000-9 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający;; 3) Część 3 – pomoce naukowe – obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych a) Szkoła Podstawowa w Nakomiadach: ▪ wyposażenie pracowni biologicznej do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółka zainteresowań (pakiet sprzętów), ▪ wyposażenie pracowni geograficznej do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z geografii; ▪ pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z fizyki, ▪ pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z chemii, ▪ dygestorium - wersja wzbogacona / ze stołem laboratoryjnym - wyposażenie pracowni chemicznej, ▪ pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z matematyki, ▪ pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z przyrody, b) Szkoła Podstawowa w Biedaszkach: ▪ pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno-przyrodniczych, c) Szkoła Podstawowa w Kruszewcu: ▪ doposażenie pracowni fizyczno-chemicznej; ▪ doposażenie pracowni biologicznej, ▪ doposażenie pracowni geograficznej, d) Szkoła Podstawowa w Wilkowie: ▪ doposażenie pracowni fizyczno-chemicznej; ▪ doposażenie pracowni przyrodniczej, ▪ doposażenie pracowni geograficznej, e) kody CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne, 37524100-8 – gry edukacyjne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 38510000-3 Mikroskopy, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego f) Okres gwarancji na wszystkie urządzenia i pomoce naukowe wskazane w tabeli nr 3 wynosi min. 24 miesiące chyba, ze w tabeli wskazano inaczej 4) Część 4– pomoce naukowe język angielski – obejmuje dostawę pomocy edukacyjnych pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć wyrównawczych i kółek zainteresowań z języka angielskiego w szczególności: a) jednostka centralna systemu, okablowanie 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) b) notebook do obsługi pracowni 1 szt. w jednym kpl. (ogółem 4 szt.) c) program do zarządzania klasopracownią na pc - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. d) oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy - magnetofon cyfrowy - 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. e) słuchawki z mikrofonem elektretowym 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. f) przyłącze din ucznia 17 szt. w jednym kpl ogółem 68 szt. g) tablet - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. h) rejestrator cyfrowy - 1 szt. w jednym kpl. ogółem 4 szt. i) głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego - 2 szt. w jednym kpl. ogółem 8 szt. j) kody CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 39162000-5 pomoce naukowe, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego, 30213100-6 – komputery przenośne, 30213200-7 - Komputer tablet;32342100-3 - Słuchawki, 32342412-3 - Głośniki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 -4oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1A(tabela 1), 1B(tabela2), 1C (tabela 3), 1D (tabela 4) do SIWZ, 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows dotyczy części 1 i 4. 2) Wymienione w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1Ddo SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny, pomoce edukacyjne i naukowe oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 5) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 7) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem ogólnodostępnego serwisu internetowego producenta. Dostęp ten nie może być ograniczony poprzez wymogi logowania, zakładania kont użytkownika, czy też hasła lub inne formy ograniczające swobodny dostęp do sterowników po wskazaniu/wyborze modelu urządzenia. 8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu i oprogramowania, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 9) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań – Protokołu Odbioru Jakościowego. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji. 12) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ dla poszczególnych urządzeń. 13) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane ekrany interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze szt.uką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 14) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 15) Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku, 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedzib szkół: 1) Szkoła Podstawowa w Nakomiadach, 2) Szkoła Podstawowa w Biedaszkach, 3) Szkoła Podstawowa w Kruszewcu, 4) Szkoła Podstawowa w Wilkowie, 5) W przypadku gdy nie wynika to wprost z zapis SIWZ ilości poszczególnych asortymentów jakie mają być dostarczone pod wskazane lokalizacje zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 6) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 7) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 8) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 9) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 10) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 11) standardów emisyjnych, 12) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ. 7. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ tabela nazwy producenta/modelu/ nr katalogowego/nazwy produktu (w zależności od wymogów Zamawiającego w tym zakresie w tabelach załączników nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ) określonych w oferowanych urządzeń spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowa kalkulacja przedmiotu zamówienia - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. Wykonawca który w momencie składania oferty jest świadomy ze nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy. 3. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach