Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 527 44 62 , fax. 89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
    ul. Mariańska
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 527 44 62, fax. 89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspo.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. Medyk początkiem twojej kariery zawodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu elektronicznego oraz pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. „Medyk początkiem twojej kariery zawodowej”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z czterech części : 1) Część 1 - sprzęt elektroniczny - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) aparat fotograficzny lustrzanka full hd - 2 szt. b) komplet wyposażenia niezbędnego do realizacji modyfikacji programu nauczania w zakresie wideofilmowania 1 zestaw w skład którego wchodzą w szczególności: karta pamięci do kamery - 2 szt., mikrofon krawatowy, bezprzewodowy - 1szt., skrzynia transportowa - 3szt., torba transportowa - 2 szt., gimbal 3 osiowy - 2 szt., akumulator do aparatu - 2 szt., ładowarka do akumulatora 2 szt., mikrofon kierunkowy - 1 szt., statyw z głowicą olejową - 2 szt., oświetlenie na kamerowe - 1 szt., przedłużacz - 1 szt., oświetlenie studyjne - 1 kpl, aparat fotograficzny typ III - 1 szt., lampa fluorescencyjna pierścieniowa - 1 szt., tło polipropylenowe - 1 szt., namiot bezcieniowy - 1 szt., materiały do scenografii - 1 zest., pistolet do kleju - 6 szt., wyrzynarka do drewna i metalu z wskaźnikiem laserowym - 3 szt., laminator - 1 szt., kolorowe arkusze brystolu formatu A1 w ryzach po 100szt - 11 kpl., pojemniki przezroczyste na materiały dydaktyczne do zajęć - 20 szt., gilotyna do cięcia papieru - 2 szt., maszyna do szycia overlock - 2 szt., maszyna do szycia 2 - szt., c) kody CPV: 38651000-3 Aparaty fotograficzne; 32321000-9 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 32342300-5 Mikrofony i zestawy głośnikowe; 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający; 32342420-2 Studyjne konsole mikserskie; 31527260-6 - Systemy oświetleniowe; 2) część 2 - pomoce naukowe - obejmuje dostawę w szczególności: a) model szkieletu ludzkiego z mięśniami - 1 szt., b) modele anatomiczne 1 kpl: model zębów, model głowy z mięśniami i ukrwieniem, model kosteczek słuchowych, szkielet stopy z układem więzadłowym, szkielet dłoni z układem więzadłowym, zestaw kręgów z rdzeniem kręgowym, model 4 odcinki kręgosłupa ze zmianami, modele stóp z wadami, model ucha, model skóry, zestaw modeli stawów, model mózgu, model mięśni dna miednicy , c) Zestaw tablic anatomicznych - 15 szt., d) Płyty z filmami i programy multimedialne dvd - 1 kpl e) Doposażenie HS: - Model anatomiczny stawu skroniowo-żuchwowego - 2 szt. - Irygator - 1 zest. - kątnica profilaktyczna z pilnikami - 2 szt. - Preparat do wybielania zębów - 12 zest. f) Modele stawu skroniowo - żuchwowego - 6 szt. g) Pomoce dydaktyczne do szkolenia rehabilitacja narządu żucia: - maseczka ochronna z gumką opakowanie zawiera 50 szt, kolor dowolny - 12 op - rękawiczki winylowe rozmiar S x 6 op., rozmiar M x 6 op. Opakowanie zawiera 100 szt. rękawiczek - 12 op. - szpatułka laryngologiczna drewniana o zaokrąglonych końcach, opakowanie zawiera 100 szt. - 12 op. h) Pomoce dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne: - model z pełnym uzębieniem - szczęka, żuchwa (32 zęby) z elastyczną masą dziąsłową zamontowanych na artykulatorze - 6 szt. - zestaw kiret Gracy - Zestaw zawiera 7 różnych kiret/narzędzi - 6 szt. - tip do skalingu ultradźwiękowego - 6 szt. i) Materiały dydaktyczne do szkolenia zabiegi periodontologiczne: - wosk modelowy - 12 zest., - sztuczny kamień nazębny - 12 zest., - przyłbica ochronna - 12 zest., - rękawiczki jednorazowe - 12 zest., - szczoteczki do polerowania - 36 - zest., - proszek do piaskowania - 12 zest., - pasta czyszcząca/polerująca - 12 zest., - pasta polerująca - 12 zest., - fartuchy ochronne - 12 op., - paski metalowe perforowane profilaktyczne - 12 op. j) Materiały dydaktyczne do szkolenia profesjonalne wybielanie zębów - proszek do piaskowania - 1 szt., - fartuchy ochronne - 12 szt., - serwety ochronne - 1 op., - maseczki ochronne - 1 op., - końcówki ślinociągu - 1 op., - wkłady do spluwaczki - 1 op., - pasta czyszcząca - 1 op. k) Zestaw pomocy dydaktycznych do szkolenia dla kierunku HS - zestaw do higienizacji - 6 zest., - zestaw kiret Gracy - 6 zest. l) kody CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162200-7 – pomoce i artykuły edukacyjne,, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-9 – sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 33141850-3 - Produkty higieny stomatologicznej, 33126000-9 - urządzenia stomatologiczne, 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, 18424300-0 - rękawice jednorazowe, m) Zamawiający informuje, że okres gwarancji na dostarczane materiały wynosi min. 12 miesięcy, chyba, że w załączniku nr 5 tabela 2 określono inny okres gwarancji. 3) część 3- wolnostojący unit do profilaktyki - obejmuje dostawę: a) wolnostojący unit do profilaktyki - 1 zest b) przedmiot zamówienia obejmuje także montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu c) kody CPV: 33126000-9 - urządzenia stomatologiczne 4) część 4 - oae, abr, assr i audiometr - obejmuje dostawę: a) urządzenia do pomiaru: oae, abr, assr i audiometr - 1 szt. b) kody CPV: 38900000-4 – różne przyrządy do badań lub testowania, 3. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-4 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (dotyczy urządzeń). 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1D do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów - zgodnie z wymogami w poszczególnych tabelach formularzy ofertowych, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D i/lub 1E do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach