Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego, narzędzi, ciągnika oraz odzieży roboczej w ramach projektu pn. Techniczne zawody przyszłości

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-558 Olsztyn, Żołnierska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895279787, 895279787 w.214 , fax. 89 527 67 94
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
    Żołnierska 15
    10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895279787, 895279787 w.214, fax. 89 527 67 94
    REGON: 00019275500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/23262

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego, narzędzi, ciągnika oraz odzieży roboczej w ramach projektu pn. Techniczne zawody przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzętu elektronicznego, narzędzi, ciągnika oraz odzieży roboczej w ramach projektu pn. Techniczne zawody przyszłości. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części : 1) Część 1 - sprzęt IT - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) zestawy komputerowe wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym, monitory - 18 zestawów., b) drukarka A3 - 1 szt c) rzutnik - 1 szt. d) ploter - 1 szt. e) pendrive - 52 szt f) tablica multimedialna - 2 szt. g) kody CPV: 30214000-2 Komputery osobiste; 30232110-8 Drukarki laserowe; 30195900-1 Tablice do pisania i tablice multimedialne; 32322000-6 Urządzenia multimedialne; 38652100-1 Projektory; 30232140-7 - Plotery, 48700000-5- Pakiety oprogramowania użytkowego, 30234600-4 - Pamięć flash, 2) Część 2 - oprogramowanie do projektowania 3D - obejmuje dostawę a) oprogramowania do projektowania 3D - lic na 60 stanowisk - 1 kpl b) kody CPV: 48321100-5 - System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD); 3) Część 3 – ciągnik – obejmuje dostawę: a) ciągnika spalinowego, rok prod. 2019 z klimatyzacją i kabiną - 1 szt., b) kody CPV: 16700000-2 - ciągniki, 4) Część 4 – kontener na ciągnik – obejmuje dostawę: a) kontenera na ciągnik - 1 szt. Przedmiotowy kontener stanowi garaż typu „blaszak”. b) kody CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne, 44211110-6 - Baraki, 5) Część 5 - narzędzia pakiet 1 - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) Młotowiertarka - 3 szt. b) Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa - 12 szt. c) Szlifierka Kątowa - 1 szt. d) Przecinarka ręczna do glazury - 3 szt. e) Przecinarka do płytek - 3 szt. f) Mieszarka - 6 szt. g) Prościarka do drutu - 1 szt. h) Nożyce mechaniczne - 1 szt. i) Giętarka ręczna - 3 szt. j) Giętarka mechaniczna - 1 szt. k) Wiązarka do zbrojenia - 1 szt. l) Zestaw cęg do cięcia min (M6, M8,M10) - 1 zest. m) Wózek ręczny podnośnikowy - 1 szt. n) Pochłaniacz pyłów i wiórów - 1 szt. o) Dłuta - 1 kpl p) Zestaw do ostrzenia dłut - 1 zest q) Pirograf - 6 szt. r) Wertykulator spalinowy - 1 szt. s) Podkrzesywarka - 1 szt. t) kody CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze, 44512100-3 - Dłuta, 44510000-8 - narzędzia, 42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice, 6) Część 6 - narzędzia pakiet 2 - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) Stół wielofunkcyjny - 1 szt. b) Jednostka podstawowa - 1 szt. c) Zagłębiarka - 1 szt. d) Wyrzynarka - 1 szt. e) Frezarka -1 szt. f) kody CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 44510000-8 - narzędzia, 42623000-9 - Frezarki, 43414000-8 - Szlifierki, 39151200-7 - Stoły robocze; 7) Część 7 - odzież robocza - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu: a) odzież robocza -szkolenie CNC - 8 kpl b) odzież robocza - kurs florystyczny - 6 kpl. c) odzież robocza - technik geodeta - 8 kpl d) kody CPV: 18114000-1 - Kombinezony, 18142000-6 - Okulary ochronne, 18141000-9 - Rękawice robocze, 18143000-3 - Akcesoria ochronne, 18130000-9 - Specjalna odzież robocza, 18443340-1 - czapeczki, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1 -7 zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-7 obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi (dotyczy urządzeń). 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1G do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub 1C i/lub 1D i/lub 1E i/lub 1F i/lub 1G do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach