Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Instytutu Pielęgniarstwa Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
    REGON: 49272240400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Instytutu Pielęgniarstwa Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Instytutu Pielęgniarstwa Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiotowe wniesienie i uruchomienie dot. części: Manekin geriatryczny do opieki - 1 szt. - 10 szt. - część 1 zamówienia; Fantom pielęgnacyjny ze stomią - 1 szt. - część 3 zamówienia; Fantom do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG - 1 zestaw - część 5 zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania dla części: Manekin geriatryczny do opieki - 1 szt. - 10 szt. - część 1 zamówienia; Fantom pielęgnacyjny ze stomią - 1 szt. - część 3 zamówienia; Fantom do karmienia przez zgłębnik NG, OG i PEG - 1 zestaw - część 5 zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i uruchomienia sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu dostawy, uruchomienia i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 3 osób z kadry dydaktycznej. Zamówienie składa się z 5 części. Dostarczone urządzenia (sprzęt) muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r., pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) lub ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późń. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 1, 2, 3, 5. Dla pozostałych części tj. 4 wymienione powyżej dokumenty muszą być dostarczone o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. Do urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach