Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dializacyjnego, dzierżawę aparatów dializacyjnych oraz zabezpieczenie serwisu technicznego Stacji Dializ

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dializacyjnego, dzierżawę aparatów dializacyjnych oraz zabezpieczenie serwisu technicznego Stacji Dializ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa materiałów zużywalnych: • jednorazowego sprzętu dializacyjnego: linii tętniczo-żylnych w ilościach i o parametrach wymagalnych określonych w załączniku nr 1a ( część nr 1-1) do niniejszej specyfikacji • koncentratów wg opisu i w ilościach określonych w załączniku nr 1a do specyfikacji ( część nr 2), 2. Dzierżawa aparatów dializacyjnych: 2.1. Dzierżawa 12 sztuk aparatów do dializ spełniających warunki określone w załączniku nr 1b do SIWZ. Zamawiający będzie płacił miesięczną dzierżawę ( określoną w ofercie przetargowej) od momentu dostawy sprzętu. Podane parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Parametry zaproponowane przez Wykonawcę nie mogą być gorsze niż wymagalne. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. umożliwiający jego użytkowanie bez ponoszenia dodatkowych kosztów, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo (w razie wystąpienia takiej potrzeby np. kasacja aparatu) do dzierżawy dodatkowego aparatu w trakcie trwania umowy na warunkach określonych w ofercie przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty katalogów i innych materiałów potwierdzających spełnienie wymogów – parametrów granicznych oferowanych aparatów. 3. ZABEZPIECZENIE SERWISU TECHNICZNEGO STACJI DIALIZ Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie, w dni od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 15.00, wykwalifikowanego serwisanta, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie w ciągłym ruchu sprzętu Stacji Dializ. Do podstawowych obowiązków serwisantów należy między innymi : 1. Znajomość i przestrzeganie przepisów, instrukcji oraz zarządzeń dotyczących obsługi, eksploatacji, naprawy sprzętu dializacyjnego, uzdatniacza, linii wodnych, sprzętu medycznego i elektronicznego znajdującego się w Stacji Dializ. 2. Stała kontrola i nadzór nad aparaturą dializacyjną, uzdatniaczem, liniami wodnymi i aparaturą medyczną pod względem właściwego funkcjonowania i bezpieczeństwa przy użytkowaniu, stała konserwacja, przeglądy bieżące, dezynfekcja linii wody i aparatów dializacyjnych i bieżące naprawy w/w sprzętu. 3. Powiadamianie Koordynatora Stacji Dializ o zauważonych usterkach w pracy aparatury będącej w posiadaniu Stacji Dializ. 4. Dostarczanie kanistrów z koncentratorem do dializ z magazynu do Stacji Dializ oraz pustych kanistrów do magazynu. 5. Rozładunek koncentratorów. 6. Przygotowanie zgodnie ze zleceniem koncentratów do pracy przy aparacie do hemodializy. 7. Pomoc personelowi w pracach wymagających wysiłku fizycznego. 8. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej okresowych badań wody. 9. Prowadzenie dokumentacji - „paszportów" aparatów do HD, oraz dokumentacji dotyczącej bieżących napraw aparatów do HD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach