Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24,26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
- Data zamieszczenia: 2015-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
REGON: 00102086100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu urządzeń (przeglądu/konserwacji) dla Izby Skarbowej we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: 1) Część I: dostawę 10 szt. kserokopiarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). 2) Część II: dostawę 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). 3) Część III: dostawę 10 szt. niszczarek oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). 4) Część IV: dostawę 4 szt. faksów oraz świadczenie serwisu tych urządzeń (przeglądu/konserwacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy Sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 2a do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry sprzętu biurowego natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego - serwis urządzeń (przegląd/konserwacja) zawiera załącznik nr 2b do SIWZ. Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia (część I, II, III i IV), lub trzy wybrane części zamówienia, lub dwie wybrane części zamówienia, lub jedną część zamówienia. Każda część oferty podlega odrębnej ocenie. Zamawiający wymaga aby Sprzęt biurowy był w jednolitej konfiguracji (w ramach danego rodzaju, dostarczanego w więcej niż jednym egzemplarzu), fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej. Zamawiający zobowiązuje ponadto Wykonawcę do świadczenia usług związanych z eksploatacją Sprzętu biurowego, zwanych dalej serwisem urządzeń (przeglądu/konserwacji): a) w odniesieniu do 10 szt. kserokopiarek - w okresie 36 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru, b) w odniesieniu do 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, 10 szt. niszczarek, 4 szt. faksów - w okresie 24 miesięcy od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca dostawy, b) zapewnić serwis gwarancyjny, c) przekazać dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy sprzętu biurowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów i urządzeń drukujących dla Zakładu Aktywności Zawodowej Victoria w Wałbrzychu.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Urzędu Skarbowego w Legnicy
Dodano: 2015-10-15 - dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2015-08-11 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2015-04-01 - dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2015-03-19 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA.
Dodano: 2014-10-29 - Dostawa urządzeń powielających, niszczarek i sprzętu biurowego w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji Wrocław - Krzyki
Dodano: 2013-12-02