Przetargi.pl
Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich` - VIII części

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    ul. Bazylianówka 46 46
    20-144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 06041827600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich` - VIII części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich` - VIII części. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: dostawa sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu LIFE13NAT/PL/000032 `W zgodzie z naturą - LIFE+ dla Lasów Janowskich` - VIII części, w tym: Część I - Stacja robocza (komputer stacjonarny typu desktop) wraz z oprogramowaniem - 3 sztuki. Część II - Monitor - 3 sztuki. Część III - Oprogramowanie zabezpieczające (antywirusowe) - 4 stanowiska. Część IV - Zestaw urządzeń wielkoformatowych -1 sztuka. Część V - Komputer przenośny (notebook) z oprogramowaniem - 1 sztuka. Część VI - Urządzenie skanująco-drukujące (monochromatyczne) A3 - 1 sztuka. Część VII - Drukarka kolorowa A3 - 1 sztuka. Część VIII - Bindownica elektryczna - 1 sztuka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, b) wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek na zasadach określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, c) wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłoszenie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie, d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych, e) wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - część I - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych i 00/100); - część II - 58,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem złotych i 00/100); - część III - 12,00 zł (słownie: dwanaście złotych i 00/100); - część IV - 491,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt jeden złotych i 00/100); - część V - 129,00 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć złotych i 00/100); - część VI - 282,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt dwa złote i 00/100); - część VII - 48,00 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych i 00/100); - część VIII - 41,00 zł (słownie: czterdzieści jeden złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach