Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2020-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 13530000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzp.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione Części postępowania: Część 1: dostawa projektora multimedialnego – 2 szt., Część 2: dostawa tablicy interaktywnej 65” – 5 szt., Część 3: dostawa tablicy interaktywnej 75” – 1 szt., Część 4: dostawa systemu sterowania AV, Część 5: dostawa rejestratora dyskowego – 1 szt., Część 6: dostawa mini mixera – 1 szt., Część 7: dostawa mixera audio – 1 szt., Część 8: dostawa przełącznika – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla Części). Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (dla Części 1, Części 5 i Części 6), na okres minimum 24 miesięcy (dla Części 2, Części 3, Części 4, Części 7 i Części 8) z zastrzeżeniem punktu 13.2 SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, koszty załadunku, rozładunku i wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez użytkownika. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium (dotyczy wszystkich Części postępowania).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Do oferty należy dołączyć wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), odpowiednio dla Części postępowania, zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż systemów wideokonferencyjnych na potrzeby osób z niepełnosprawnością
Dodano: 2023-09-22 - Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa sprzętu audiowizualnego oraz drukującego
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-05-20 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2020-04-01 - Zakup sprzętu RTV
Dodano: 2019-05-24 - Zakup sprzętu audiowizualnego i oprogramowania
Dodano: 2017-10-31 - Dostawa sprzętu audiowizualnego, fotograficznego i biurowego – Nr 26/17/N.
Dodano: 2017-09-15 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia, sprzętu oraz pomocy i materiałów dydaktycznych z zakresu informatyki i multimediów do realizacji projektu pt.: „Fachowcy z Brzeskiej!”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe w podziale na dwie części
Dodano: 2017-07-24