Przetargi.pl
Dostawa sprzętu/artykułów sportowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu/artykułów sportowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy, w tym: 37451700-1 piłki do piłki nożnej, 37452200-3 piłki do koszykówki, 37452900-0 piłki do siatkówki, 37452710-1 piłki tenisowe, 37412220-7 butle do nurkowania. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) fabrycznie nowego, nie używanego, kompletnego sprzętu/artykułów sportowych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sport zgodnie z opisem i podziałem przedmiotu zamówienia na dwie części. 3. Szczegółowy wykaz rzeczowo - ilościowy wraz z opisem przedmiotu I części zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ natomiast opis II części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Przy każdorazowym zamówieniu Zamawiający będzie miał możliwość dowolnego wyboru rodzaju i ilości sprzętu/artykułów , o których mowa w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, iż ilości sprzętu/artykułów wskazane w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości wskazanej w załączniku nr 8 do SIWZ jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Podane w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ nazwy artykułów i sprzętu sportowego należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własne artykuły/sprzęt sportowy zgodnie ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że artykuły/sprzęt ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w materiałach przetargowych. 7. Zaoferowany sprzęt sportowy, który zostanie dostarczony przez Wykonawcę musi być bezpieczny i spełniać wymogi ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 2047). 8. Zaoferowany sprzęt sportowy, który zostanie dostarczony przez Wykonawcę powinien posiadać wymagane przez Zamawiającego atesty lub certyfikaty zgodności z wymogami tj.: a) ITTF (Międzynarodowej Federacji Tenisa Stołowego) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ pkt. 31) tj. piłeczki do tenisa stołowego (turniejowe) potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, b) FIVB (Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 49) tj. piłki do siatkówki plażowej (turniejowe), pkt. 36) tj. siatka do gry w siatkówkę plażową oraz pkt. 35) tj. linie wyznaczające boisko do siatkówki plażowej potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, c) FIVB (Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 47), 48) tj. piłki do siatkówki halowej (meczowe i treningowe) oraz pkt 38) tj. siatka do gry w siatkówkę w hali, potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, d) FIBA (Międzynarodowej Federacji Koszykówki) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 55) tj. piłki do koszykówki (meczowa) potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, e) IHF (Międzynarodowej Federacja Piłki Ręcznej) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 57) tj. piłki do piłki ręcznej (meczowe i treningowe) potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, f) FIFA (Międzynarodowej Federacja Piłki Nożnej) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 51) tj. piłki do piłki nożnej (meczowe) i pkt. 53) tj. piłki do futsalu (meczowe), potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, g) IFF (Międzynarodowa Federacja Unihokeja) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 75) tj. piłki do unihokeja, pkt 76) kij do unihokeja, pkt. 77) bramki do unihokeja, potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację, h) FITB (Międzynarodowa Federacja Tchoukballu) na sprzęt sportowy wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ w pkt. 81) tj. bramki do tchoukballa , potwierdzające, że zostały zaaprobowane przez tą federację. 9. Zaoferowany sprzęt sportowy, który zostanie dostarczony przez Wykonawcę powinien spełniać wymagane przez Zamawiającego wymogi normy PN-EN 1270:2006 - siatki do koszykówki lub równoważną. 10. Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy: 1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie, 2) przy każdorazowym zamówieniu Zamawiający będzie miał możliwość dowolnego wyboru ilości produktów, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ; 3) dostawy przedmiotu I i II części zamówienia realizowane będą w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze oraz nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu złożenia zapotrzebowania /zgłoszenie telefonicznie potwierdzone faksem lub mailem/; Wykonawca dostarcza towar w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy 8:00 a 15:30 od poniedziałku do piątku: a) w przypadku artykułów/sprzętu określonego w załączniku nr 8 do SIWZ dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Olimpijskiej 5/9 w Gdyni, z wyłączeniem pozycji w których dostawa będzie realizowana do obiektów Zamawiającego tj.: pkt. 1), 85) do Przystani jachtowej „Marina Gdynia” przy Al. Jana Pawła II 13A w Gdyni; pkt. 6), 9) - 12) do Ośrodka Hipoterapii przy ulicy Spółdzielczej 4 w Gdyni; pkt. 24), 87) na Stadion Rugby przy ulicy K. Górskiego 10 w Gdyni; pkt. 39) – 41), 43), 44), 46) 68)-70),80), 86) do Gdynia Arena przy ulicy K. Górskiego 8 w Gdyni, b) w przypadku sprzętu określonego w załączniku nr 9 do SIWZ dostawa będzie realizowana na Halę Lekkoatletyczną przy ul. Olimpijskiej 5/9 w Gdyni. 4) w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone mailowo lub faksem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w towarze, 5) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 72 godzin od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą lub/i brakującą wolną od wad partię towaru wskazanego w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ, bezpośrednio do obiektów Zamawiającego wskazanych w Rozdziale 3 ust. 10 pkt. 3 a) i b) SIWZ, w godzinach jego pracy tj. pomiędzy 8.00 a 15.30, 6) wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania i odbioru towaru oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 2 do umowy, 7) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi, 8) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, 9) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć piłki nienapompowane, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest na I część zamówienia udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany towar określony w załączniku nr 8 do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 87). Termin liczony jest od daty dostawy poszczególnych partii sprzętu/artykułów sportowych określonych w załączniku nr 8 do SIWZ, z wyłączeniem pkt. 87). 12. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi za wady na okres co najmniej 24 m-cy licząc od daty dostawy zaoferowanego towaru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ pkt. 87) tj. roweru spinningowego. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 24 miesiące licząc od daty dostawy roweru, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 13. Wykonawca zobowiązany jest na II część zamówienia udzielić gwarancji i rękojmi za wady na okres co najmniej 12 m-cy licząc od daty dostawy zaoferowanego towaru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 12 miesiące licząc od daty dostawy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art.89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 14. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub na obie części zamówienia. 15. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 19. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) W przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach