Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, Głogowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 48774579895 , fax. 48774047535
- Data zamieszczenia: 2018-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
Głogowska 27
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 48774579895, fax. 48774047535
REGON: 365183911 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzpwe.opolskie.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych, RTV na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w podziale na 2 części: część 1: dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych w ramach projektu „Opolszczyzna – Multikulti”; część 2: dostawa sprzętów i urządzeń biurowych i RTV w ramach projektu „Bawimy się wspólnie w konstruowanie, kodowanie i programowanie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych, RTV na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w podziale na 2 części: część 1: dostawa sprzętów i urządzeń oświetleniowych, fotograficznych, biurowych w ramach projektu „Opolszczyzna – Multikulti”; część 2: dostawa sprzętów i urządzeń biurowych i RTV w ramach projektu „Bawimy się wspólnie w konstruowanie, kodowanie i programowanie”. Projekty finansowane są w ramach Budżetu Obywatelskiego Marszałka Województwa Opolskiego 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2023-06-06 - Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
Dodano: 2023-01-23 - Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów archiwizacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów piśmienniczych, urządzeń i akcesoriów biurowych oraz papieru
Dodano: 2020-06-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską
Dodano: 2020-04-14