Przetargi.pl
Dostawa (sprzedaż )w 2019 r. energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (sprzedaż )w 2019 r. energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (:t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 755) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane. 3.1. Lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( +/- 10 % ) Lp. Lista obiektów Miasta Zakopane pobierających energię elektryczną szacowane roczne zużycie energii w {MWh} Ilość PPE 1 Oświetlenie uliczne Miasta Zakopane 1687 132 2 Sygnalizacja drogowa Miasta Zakopane 4 3 3 Przejście podziemne pod ul Kościeliską 95 2 4 Urząd Miasta Zakopane ul Kościuszki 13 155 1 5 Straż Miejska - ul Gimnazjalna 14 12 2 6 Kamera monitoringu ul. Krupówki 0,4 1 7 Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - ul Słoneczna 3 4 1 8 Stadion - ul Orkana 6 14 1 9 Szalet w Parku Miejskim ul. Staszica 13a 14 1 10 Muszla koncertowa w Parku Miejskim 9 1 11 Toaleta publiczna przy placu zabaw ul Słoneczna 10 1 12 Plac zabaw os. Szymony 4 1 13 Zaplecze kortów w Parku Miejskim ul Staszica 13 B 10 1 14 Siłownia zewnętrzna ul. Przewodników Tatrzańskich 4 1 15 Skwer im. Franciszka Pawlicy 4 1 16 Szkoła Podstawowa nr 1 im Heleny Marusarzówny w Zakopanem ul Orkana 6 34 1 17 Szkoła Podstawowa nr 2 im Bronisława Czecha, Zakopane, ul Skibówki 2 d 29 1 18 Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. Mariusza Zaruskiego 43 1 19 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34,4 3 20 Szkoła Podstawowa nr 5 im Janusza Korczaka 104 3 21 Szkoła Podstawowa nr 7 im Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem 20,4 2 22 Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem 16 1 23 Gimnazjum nr 2 im ks prof Józefa Tischnera 42,4 1 24 Przedszkole nr 7 im Kazimierza Przerwy Tetmajera Zakopane 13,8 1 25 Przedszkole nr 9 im Kornela Makuszyńskiego Zakopane 73,5 1 26 Budynek d. Szkoły ul. Piłsudskiego 5 1 27 Czerwony Dwór d. Przedszkole nr 3 10 1 28 Pomieszczenia b. Banku PKO SA przy Al. 3 Maja 5 1,3 1 29 Budynek ul. Chałubińskiego 7 „PALACE” 0,4 1 30 Zagospodarowanie Równi Krupowej 50 1 Łącznie 2 503,6 2/ rodzaj dostaw: dostawa ciągła energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V , częstotliwości 50Hz , o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, 3.3.Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do wystawiania osobnych faktur dla punktów poboru określonych w załączniku nr 2a do 2p. 3.4.W załączniku nr 1 do siwz zamawiający podaje kalendarz świeceń 3.5.W załączniku nr 2 do siwz zamawiający podaje punkty poboru energii, moc umowną dla każdego punktu 3.6.W załączniku nr 3 do j siwz - formularz kosztorysu ofertowego zamawiający podaje roczne zużycie energii elektrycznej w Zakopanem przez wszystkie punkty poboru energii. 3.7.Załącznik nr 4 do siwz zawiera dane konieczne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej. Siwz opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny i wyczerpujący. Zasady i standardy jakościowe dostawy energii elektrycznej regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (:t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 755) ( Numeracja wynika z numeracji zastosowanej przez zamawiającego w siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ,oraz posiadał generalną umowę dystrybucyjną lub równoważną z operatorem systemu dystrybucji na obszarze miasta Zakopane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do siwz 2) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Do oferty należy załączyć wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie ze wzorem kosztorysu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz- brak w ofercie wykonawcy kosztorysu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach